kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

گزارش تکان‌دهنده از شکنجه 3 نوجوان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

نهاد فلسطینی رسیدگی به امور اسرای فلسطینی گزارشی از شکنجه بی‌رحمانه چند نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در جریان بازداشت و بازجویی منتشر کرده است.

رژیمی که به «کودک‌کش» معروف است طبیعتا، از شکنجه کودکان و نوجوانان نیز نباید هیچ ابایی داشته باشد. کودکان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یا توسط تیراندازان صهیونیستی شهید شده‌اند. در ادامه این روند خبر رسیده که این بار 3 نوجوان فلسطینی تحت شکنجه نظامیان صهیونیستی قرار گرفتند.
یک نهاد رسیدگی به امور اسرای فلسطینی گفته رژیم اشغالگر قدس، سه نوجوان فلسطینی را به شکلی بی‌رحمانه در جریان بازداشت و بازجویی شکنجه کرده است. بنابر اعلام نهاد رسیدگی به امور اسرای فلسطین «نظامیان صهیونیست به دست این سه نوجوان فلسطینی دستبند و به چشمانشان هم چشم‌بند زدند و به پادگانی از ارتش منتقل کردند و زمانی هم که در پادگان در بازداشت بودند از ضرب و شتم و اهانت در امان نبودند...نظامیان صهیونیستی با لگد به سر و شکم این کودکان زده و داخل جیپ نظامی کشاندند تا به بازداشتگاه مجدو در شمال کرانه باختری منتقل کنند و در طول حضورشان در جیپ هم نظامیان صهیونیست لحظه‌ای از ضربه زدن به سرو صورت آنها و مسخره کردنشان دست برنداشتند».
نهاد رسیدگی به امور اسرای فلسطینی این را هم گفته که: « لؤی جبور نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی از شهرک سالم در شهر نابلس در کرانه باختری است که در شهرک کفر قاسم در شمال فلسطین اشغالی به بهانه نداشتن مجوز ورود به آنجا بازداشت شد. او در هنگام بازداشت توسط نظامیان صهیونیست، مورد حمله با مشت و لگد و قنداق تفنگ‌هایشان قرار گرفته بود، به حدی که دهان و پیشانی او کاملا کبود شده بود. محمد القاق ۱۷ ساله هم از شهرک کفل حارس در شهر سلفیت در شمال کرانه باختری است که نظامیان اشغالگر به محل کار او در یک نانوایی حمله کردند و اقدام به شلیک تیر هوایی کردند و کارگران نانوایی را تهدید کردند، سپس محمد را روی زمین‌انداخته و چندین بار به او سیلی زدند. او چندین بار در مرکز بازجویی در الجلمه در حالی که دست و پایش بسته و مدت طولانی و خسته‌کننده روی صندلی نشسته بود، مورد حمله بازجویان صهیونیست قرار داشت که به سر و صورتش می‌زدند». به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، این نهاد وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین هم در بیانیه‌ای گفته که «مالک ابوهشهش» نوجوان ۱۶ ساله اهل اردوگاه الفوار در جنوب شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری مورد حمله نظامیان ارتش اشغالگر قرار گرفت و در همان حال به شکلی وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.
نهاد رسیدگی به امور اسرای فلسطینی در پایان نتیجه گرفته که رژیم صهیونیستی از هر روش شنیع و بی‌رحمانه‌ای برای شکنجه جسمی و روانی اسرای فلسطینی و به خصوص کودکان استفاده می‌کند. رژیم صهیونیستی بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ اسیر فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده که ۳۹ نفر آنها زن و ۱۵۵ نفرشان کودکان هستند و از این میان ۳۵۰ نفر در بازداشت اداری به سر می‌برند.