kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  نخواهیم گذاشت
  محمدباقر قالیباف:«تدبیر و شجاعت حاج قاسم میدان‌ها را فتح و معابر دیپلماسی را باز می‌کرد؛ چیزی جز سیاست‌بازی یا ساده‌لوحی نمی‌تواند این حقیقت روشن را کتمان کند.حالا که حاج قاسم نیست، نخواهیم گذاشت با فرصت‌طلبی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود به او جفا کنند و نقش تاریخی شهید سلیمانی را وارونه جلوه دهند.»
 وضعیت روشن است
  حمیدرضا زندی: «میدان امروز پر است از افتخار و پیروزی و فتح‌الفتوح و به برکت تدابیر فرماندهان، غلبه بر دشمن حاصل شده است. اما دیپلماسی امروز پر است از بی‌عزتی، بی‌ارزشی، معطلی، عدم پاسخگویی، حاصل هیچ، خرابکاری و... آقای ظریف از چه سخن میرانی؟! وضعیت برای مردم روشن‌تر از خورشید است.»
 سردار سلیمانی هیچ‌گاه از مردم هزینه نکرد
  امیرعبداللهیان،: «در مذاکرات هسته‌ای منتهی به برجام و سایر مذاکرات مهم بین‌المللی، همواره دستاوردهای میدانی جمهوری اسلامی ایران پشتوانه بزرگ دیپلماسی بوده است.سردار سلیمانی هیچ‌گاه از مردم هزینه نکرد. او‌ میدان و دیپلماسی را دو‌ رکن حفظ منافع ملت و امنیت ملی می‌دانست.»
نفوذ تا کجا؟
  امیرحسین ثابتی: «کمتر از یک‌ ماه بعد از اینکه دکتر ظریف گفت از اول تا آخر گاندو دروغ است، فایل صوتی یکی از محرمانه‌ترین گفت‌و‌گوهایش که صرفا برای ثبت در آرشیو بیان شده بود در رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شد! جاسوس‌ها تا کجا در کنار مسئولان ارشد دولت نفوذ کرده‌اند؟»
سلام خدا بر مجاهد مظلوم
  حامد کاشانی: «سلام خدا بر مجاهد مظلوم شهید سلیمانی که پس از شهادتش نیز جریان‌ها را افشا می‌کند.»
گاندوها در اطراف آقای وزیر!
  سیدنظام موسوی: «جناب آقای ظریف! همین که فایل صوتی محرمانه جنابعالی از شبکه تلویزیونی وابسته به آل‌سعود سر در می‌آورد، یعنی در جریان قرار ندادن شما پیرامون حمله موشکی به عین الاسد و سفر بشاراسد به تهران کار بسیار دقیق و درست و هشیارانه‌ای بوده است. گاندوها اطرافتان را پر کرده‌اند آقای وزیر!»
انتظار نداشته باشید
  توحید عزیزی: «حاجی شما یه فایل مصاحبه‌ات رو نمی‌تونی محافظت کنی و سر از شبکه‌های سعودی در میاره، چطور انتظار داری خبر عملیات‌های مهم یا آمدن بشار اسد به تهران رو بهت بگند؟»
 بفرمایید چطور؟
  کبری آسوپار: «گاندو که اول تا آخر دروغ بود آقای ظریف؛ ولی بفرمایید فایل صوتیِ منتشر نشده‌ پروژه‌ تاریخ شفاهی دولت ایران، روی آنتن شبکه سعودی اینترنشنال چه می‌کند؟»
 امتیازگیری یا خیانت؟
  احمد قدیری: «در شرایطی که آمریکا دست پیش گرفته و با فرار به جلو، رفع برخی تحریم‌ها را منوط به بازگشت(!) ایران به برجام کرده، ادعای ظریف در مقصرنمایی شهید‌سلیمانی به جای ترامپ در ناکامی توافق، به نفع کشور و جهت امتیازگیری است، یا نمونه دیگری از خیانت، خودزنی و ذبح منافع ملی پای هوس‌های انتخاباتی؟»
توضیح دهید
  زهرا رکن آبادی: «‏آقای ظریف در صوتی که از شبکه سعودی پخش شد در جواب آقای لیلاز که دلیل فاجعه منا را حذف شهید رکن آبادی عنوان کردند، گفتید: تا می‌توان قضایا را با دلایل انسانی توضیح داد نیاز به تئوری توطئه نیست. با دلایل انسانی چطور می‌توان توضیح داد چرا مغز و قلب پدرم از بدنش خارج و هیچ‌گاه به ما تحویل نشد.»
جریان تحریف
  مستوره شهسوار: «از عجیب‌ترین‌های روزگار؛ نامه به آمریکا می‌نویسند که ایران را تحریم کند بعد در جهتِ موثر ‌سازی همان تحریم‌ها فعالیت می‌کنند آخر سر خودشان هم میخواهند همان تحریم‌ها را بردارند!»
راه‌حل اصلی
  علی: «دولت تدبیر و امید زحمت کشیده و درسال 1399برامون 1900تن مدادتراش واردکرده. طبق آمارگمرک چیزی که کالای مشابه ایرانیش هم هست 10 میلیون و 396 هزار دلار برامون آب خورده. راه‌حل اصلی مشکلات کشورهمون انتخاب کساییه که واقعا تدبیرداشته باشن نه مثل آقایون که فقط از تدبیر و امید چیزی شنیدن.»
زندگی موفق در کلام قرآن
  سفیدچیان: «*اگر خدا بخواهد، اسیر دیروز، امیر و عزیز امروز می‌شود(یوسف۵۶). هرکس تقوا پیشه کند‌، نتیجه اش را می‌بیند(یوسف۹۰). در هنگام مشکلات و گرفتاری‌ها از پدرتان بخواهید دعایتان کند(یوسف۹۷). مراقب باشید که پست و مقام شما، مانع احترام به والدینتان نشود(یوسف۹۹). جهان طبیعت، کلاس درس است نه خانه غفلت(یوسف۱۰۹). اگر شکرگزار باشید، قطعاً نعمت شما افزون می‌شود(ابراهیم۷). حال و زندگیتان وقتی تغییر می‌کند که خودتان آن را تغییر دهید(رعد۱۱).»