kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  ما می‌توانیم

   کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «آنکه تفکر وابسته دارد میگوید ایرانی جماعت جز لولهنگ و آبگوشت بزباش چیز دیگری نمی‌تواند بسازد، اما آنکه تفکر انقلابی دارد کار می‌کند و باز کار می‌کند تا کشورش روزی به هدف برسد و وابسته نباشد تا تحریمش کنند. «مپنا» با ساخت نیروگاه‌های بادی کشور ثابت کرد که ایرانی اگر بخواهد می‌تواند!»
کودکان مظلوم یمن
  مهدی: «حتما «رالف را نجات بده» رو دیدید. آخر این کارتونِ کوتاه، یه جمله هست که میگه سالی 20 هزار خرگوش برای آزمایش‌ لوازم آرایشی کشته میشن. جالبه بدونید که احتمال مرگ 2 میلیون کودک یمنی برای آزمایش جنگ‌افزارهای سعودی هست اما کسی براشون «کارتون» نمیسازه.»
حکایت برخی از سلبریتی‌ها
  سروش: «سلبریتی‌های ما اصلا دنبال سیاسی کاری نیستن و فقط دغدغه‌‌ مردم دارن. مثلا تا دو هفته‌ پیش دنبال شفافیت قرارداد ایران و چین بودن؛ ولی الآن لال شدن و راجع به مذاکرات مخفی وین هیچ حرفی نمی‌زنن!»
امنیت یعنی...
  کبری آسوپار: «امنیت این نیست که اگر موشک وارد سرزمین شد، رهگیری و سرنگون شود؛ امنیت این است که موشک وارد نشود؛ حتی سرگردانش! اسرائیل اما از ۲۰۰۶ هدف موشک جبهه مقاومت بوده، از نوع غیر سرگردانش! همان رهگیری را هم در مورد اخیر نداشت. فهمش سخت نیست؛ از ۶۷ و پایان جنگ هیچ موشکی وارد ایران نشده است.»
یادش گرامی














  علی با انتشار این تصویر نوشت: «شاید موثر‌ترین فرد برای جلوگیری از تجزیه ایران در روزهای ابتدایی انقلاب سرلشکر قرنی بود. شهید قرنی با حفظ انسجام ارتش و برقراری امنیت در آن روز‌ها مانع از رسیدن ضد انقلاب به هدف تجزیه ایران شد. یاد سرلشکر شهید محمدولی قرنی گرامی.»