kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* خدا را شکرگزاریم که در روزگاری که برخی دل به دنیا بسته و چشم به آمریکا دوخته‌اند ما رهبری آزاده داریم که همیشه دل به جوانان انقلاب بسته و امیدش به خداست و همیشه مایه امید و چراغ راه است. خداوند نگهدارش باشد.
4279---0913
* وقتی در بیشتر مدارس دولتی برای ثبت‌نام به بهانه‌های گوناگون پول می‌گیرند چرا مسئولین آموزش و پرورش اعلام می‌کنند دریافت پول از اولیا به هنگام ثبت‌نام غیرقانونی است.
4311---0913
* آقای محمدعلی نجفی رئيس سابق میراث فرهنگی دیروز قلیان را تایید می‌کرد و امروز ادبیات رئيس‌جمهور را ! متحیرم چرا پریروز نامزد وزارت آموزش و پرورش و مسئول تعلیم و تربیت فرزندان این ملت شده بود!
9020---0912
* تعریف و تمجیدهای آقای روحانی از وزیر علوم ما را به یاد تعریف و تمجیدهای آقای احمدی‌نژاد رئيس‌جمهور سابق کشورمان از مسئول دفتر خویش یعنی آقای مشایی می‌اندازد. چرا بعضی‌ها از گذشته عبرت نمی‌گیرند.
6078---0912
* باعث تعجب است که مخالفین طرح کرامت بانوان در محیط کار که در شهرداری تهران به اجرا گذاشته شده کسانی هستند که حاضرند زن و مرد نامحرم با یکدیگر اختلاط داشته باشند به این امید که غربی‌ها این حرکت را بپسندند و با کنوانسیون آنها تضاد پیدا نکند، غیرت این افراد کجا رفته است. صد رحمت به لوطی‌های قدیم که در عالم لوطی‌گری خویش حد و مرز می‌شناختند و ناموس دیگران را ناموس خود می‌دانستند.
محمدی
* بنده از وقتی که آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا او را فردی مؤدب خطاب کرد منتظر بودم که با منتقدین خود تند صحبت کند.
6979---0916
* مدیر خودروساز کشور در جواب خبرنگار تلویزیون که پرسیده بود سوار پراید می‌شوید یا خیر گفته «توقع دارید من هم مثل شما پراید سوار شوم بس کنید آقا!» عرض می‌کنم چنین مسئولان و مدیرانی هیچ وقت مشکلات و گرفتاری‌های مردم را درک و لمس نمی‌کنند که بخواهند آنها را حل بکنند.
0958---0918
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری مرتب از کاهش تورم و گرانی دم می‌زند ولی در عمل مشاهده می‌کنیم قیمت‌ها افزایش سرسام‌آور پیدا کرده است. اگر آقای رئیس جمهور ناراحت نمی‌شوند و دیگران را به جهنم حواله نمی‌دهند بنویسید مردم گفته ایشان در مورد کاهش تورم و گرانی را قبول نمی‌کنند چون گرانی را با گوشت و پوست خویش لمس کرده و می‌کنند.
فراهانی
* رئيس‌جمهور چرا به اوباما و دیگر سردمداران کفر آمریکا با لحن تند برخورد نمی‌کند که دائم به ایشان و ملت ایران اهانت می‌کنند ولی در قبال یک انتقاد داخلی به همه توهین می‌کند؟ اینکه عزت و افتخار نیست.
عیدی‌زاده از بشنو بشاگرد
* رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد 92 خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری (10 روز پیش از انتخابات): جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال‌ آینده نوار امروزتان را پخش کردند شرمنده نشوید، جوری وعده بدهید که اگر از شما پیگیری کردند، نگویید عده‌ای نگذاشتند.
6784---0935
* به‌ آقای رئيس‌جمهور عرض می‌کنیم راه فرار از پاسخگویی به وعده‌های عمل نشده این نیست که هر چند وقت یکبار جنجالی به پا شود و اذهان مردم را از موضوع منحرف کند. در ضمن توجیه کاستی های موجود با مقصر نشان دادن دولت سابق نیز تاریخ مصرفش تمام شده است.
2731---0913
* آقای رئيس‌جمهور اعلان کرده بودند اگر این دولت جایی اشتباه بکند با صراحت از مردم عذرخواهی می‌کند اگر در این گفته خویش صادق هستند بابت توهینی که طی چند نوبت به منتقدین کرده‌اند حداقل غیر صریح عذرخواهی نمایند.
2376---0912
* سیاست نظام بر افزایش جمعیت کشور قرار گرفته ولی نه تنها از دولت تشویق خاصی در این جهت دیده نمی‌شود بلکه یارانه نوزادان را از اول سال 93 قطع کرده‌اند و نمی‌پردازند. وقتی دولت حاضر به پرداخت یارانه چند هزار نوزاد نیست، چرا وعده دادن 200 متر زمین به نوزادان سوم تا پنجم داده می‌شود.
8821---0911 و 7603---0937
* چطور عزیزی که از خانواده‌ای فوت می‌کند به طور خودکار یارانه‌اش قطع می‌شود اما برای نوزاد این کار صورت نمی‌گیرد که با دریافت شناسنامه و ثبت کد ملی به طور خودکار یارانه‌اش جاری گردد؟ مگر ملاک پایگاه اطلاعات ثبت احوال نیست؟
4097---0910
* دنیای عجیبی شده به جای این که مردم به خاطر ناتوانی دولت در اداره امور کشور عصبانی باشند آقای رئیس‌جمهور با ادبیات خشن مردم را مورد شماتت و اهانت قرار می‌دهد.
1261---0937
* آقای روحانی در توجیه توهین صورت گرفته به افراد مخالف و منتقد دولت گفته است منظور من از آن کلمه (توهین‌آمیز) نه منتقدین بودند نه مخالفین. با این حساب باید گفت پیدا کنید پرتقال‌فروش بزدل را!
6654---0914
*‌سزاوار نیست افراد و شخصیت‌های علمی و دینی کشور که نسبت به مذاکرات هسته‌ای کشور دغدغه دارند توسط رئیس‌جمهور با الفاظ زشت مورد توهین قرار بگیرند. این شیوه صحبت کردن با دیگران آغاز دیکتاتوری است و به جد باید جلوی آن گرفته شود.
8220---0912
* در شهر لاله‌جین همدان دختر و پسرهایی که در کارگاه‌های سفال‌سازی مشغول شده‌اند رعایت حجاب و عفاف را نمی‌کنند. مسئولین امر هم متاسفانه نسبت به موضوع بی‌توجه هستند.
2375---0918
* امیدوارم که این بیمه سلامتی که دولت شروع کرده به سرانجام برسد ولی چشم ما آب نمی‌خورد که بیمارستان‌ها با 10 درصد مردم را مداوا کنند خود ما که یک عمر است بیمه پرداخت می‌کنیم پس از 3 روز بستری و انتظار در اورژانس بیمارستان میلاد اعلام کرد که تخت خالی نیست ولی برای افرادی که تخت خصوصی شبی 13 هزار تومانی بخواهند و برای افرادی که بیمه تکمیلی دارند تخت موجود است. حال با این وصف برای بیماران بیمه سلامت چه می‌ماند که در صورت نیاز در بیمارستان‌ها بستری شوند. انتظار می‌رود وزیر محترم بهداشت به این مشکلات رسیدگی نمایند.
یک شهروند
* برای خرید خودرو پارس تندر 90 از شرکت سایپا به صورت فروش فوری ثبت نام کردیم. پس از واریز پول و در موعد مقرر که برای تحویل مراجعه نمودم اعلام کردند که به دلیل نبود قطعات، تولید این خودرو متوقف شده است! اگر چنین حرفی صحت داشته باشد چرا ثبت‌نام می‌کنند و چرا پارکینگ‌های این شرکت و شرکت ایران خودرو پر از خودروهای تولید شده صفر است؟ و چرا نظارتی بر این شرکت صورت نمی‌گیرد؟
8166---0915
* از شرکت مخابرات استان تهران درخواست می‌شود چند دستگاه تلفن کارتی در خیابان شهید مخبر شمالی حدفاصل بزرگراه شهید محلاتی تا تقاطع خیابان شهید ابوالقاسم جوادی که فاقد دستگاه تلفن کارتی است نصب کند.
یک پیام
* بیماری دیابتی هستم که با درمانگاه‌ها سر و کار دارم تا خردادماه که مراجعه می‌کردم برای ویزیت دو هزار تومان می‌گرفتند ولی از تیرماه ویزیت را سه برابر کرده و به شش هزار تومان رسانده است از طرفی بیمه تکمیلی را هم اضافه کرده‌اند از هر دو طرف بیمه‌گذار را تحت فشار قرار می‌دهند هم پول ویزیت هم سهم بیمه تکمیلی را از ابتدای سال افزایش داده‌اند. از وزیر محترم بهداشت که به دنبال تحقق بیمه سلامت در جامعه است انتظار می‌رود به این مشکلات هم رسیدگی نمایند.
ابراهیم‌پور