kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* از دانشمندان هسته‌ای که غنی‌سازی 60‌ درصدی را در کشورمان آغاز کردند و سیلی محکمی به شیطان بزرگ و اروپایی‌های بدعهد زدند تشکر می‌کنیم. خداوند جزای خیرشان دهد و بر عزت و طول عمر با برکت امام خامنه‌ای عزیز بیفزاید که صنعت هسته‌ای و کشور را در تلاطم دشمنان و منافقین داخلی
حفظ کردند.
3453---0992 و 3949---0912 و 6960---0936
*  حرکت بجا و تاثیرگذار در روند مذاکرات هسته‌ای در وین این بود که بعد از خرابکاری در سایت هسته‌ای نطنز و به ویژه اینکه آمریکایی‌ها آن را محکوم نکردند تیم مذاکره‌کننده کشورمان بلافاصله میز مذاکره را ترک می‌کرد تا عزت و اقتدار ایران حفظ شود.
9937---0915
* اگر دستگاه دیپلماسی ما از ذکاوت و شم سیاسی برخوردار باشند نباید به اروپای بدعهد آقا اجازه(به قول رئیس‌جمهور) خوشبین باشند و باید در اسرع وقت وین را ترک کنند.
8712---0912
* دولتمردان این دولت چگونه ادعای سیاستمداری می‌کنند در حالی که نمی‌دانند آمریکا و اسرائیل هم‌پیمان هستند و حتی صهیونیست‌ها بر آمریکا و آمریکایی‌ها سیطره کامل دارند در نتیجه اجازه نخواهند داد ایران در برجام به حق و خواسته‌های قانونی خود برسد.
ظریف
* رئیس‌جمهور اظهار می‌دارد چرا مردم نگران مذاکره‌اند! بفرمایید برای اینکه به قول خودتان آدم مگر دیوانه باشد که با شیطان بزرگ با این همه نامردی‌ها که 8 سال شما را سر کار گذاشته مذاکره کند؟! جناب رئیس‌جمهور مذاکره با شیطان در پایان عمر دولت شما چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا برای رضای خداست یا چند رای بیشتر کسب کردن با نمایش عمومی یک آب نبات دشمن؟! 8 سال عمر دولت را به مذاکره‌ای گره زدید که نتایج آن شده «هیچ». از جان این مملکت چه می‌خواهید؟
ابراهیمی
* خود رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان واقفند که در شرایط فعلی، تحریم، تنها حربه برای مهار کشورمان می‌باشد که از سوی استکبار طراحی و از آن استفاده می‌شود و لذا هرگز آن را لغو نخواهد کرد بلکه به تشدید آنها مبادرت می‌ورزد. مشکل اصلی دولت اعتیاد مزمن به کدخدا و شرطی کردن همه چیز کشور به اخم و رضایت اوست.
9219---0903
* این چه لجبازی است که آقای رئیس‌جمهور به جای سرمایه‌گذاری برای تسریع در به تولید انبوه‌ رساندن واکسن داخلی تمام هم و غم خود را برای خرید و وارد کردن انواع واکسن‌های خارجی صرف کرده است؟ در حالیکه تمام کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند رعایت شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حتی در شرایط واکسیناسیون عمومی بهترین روش و راه نجات از ویروس کرونا می‌باشد.
3107---0902
* نفوذ امنیتی به تاسیسات هسته‌ای نطنز، ماحصل برجام و مذاکره بود. چه تضمینی وجود دارد که بعد از نطنز با واکسن‌های معیوب دلالان بین‌المللی به حوزه سلامت نفوذ نکنند؟!
7000---0919
* وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشته، ایران با ماندن در توافق برجام سربلند بیرون آمد! از کی وارد کردن خسارات میلیاردی به کشور سربلندی محسوب می‌شود؟! سربلندی نشان دادن اقتدار کشور و حفظ منافع کشور است.
4622---0911
* جناب آقای رئیس‌جمهور! دیگر زحمت به خودتان ندهید. فعلا وعده همان صد روز اول دولت را که داده بودید پس از 90 ماه عملی کنید، رفع تحریم‌ها پیشکش؟! شما مشکل نیافرینید حل مشکل پیشکش؟!
1713---0915
* حادثه نطنز مهر تاییدی بر سریال گاندوی 2 بود و راه فرار را بر نفوذی‌ها و دولتی‌ها بست.
1382---0915
* کاش رئیس‌جمهور که برای ورود واکسن خارجی می‌گویند که برای رفع مشکلات با دفتر من مکاتبه کنید در مورد رفع مشکلات دانشمندان عزیز و گمنام کشورمان که شبانه‌روز زحمت تهیه واکسن داخلی را می‌کشند نیز این درخواست را داشتند؟! یاد این شعر افتادم که: سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد/ آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد!
4190---0917
* از همان زمان که نظر آقای رئیس‌جمهور و وزیر خارجه کشورمان این شد که هر توافقی بهتر از عدم توافق است معلوم بود که برجام نتیجه‌ای برای ایران نخواهد داشت چرا که عقل می‌گوید عدم توافق بهتر از توافق بد است.
8712---0912
* همان‌طور که ملت فریاد می‌زند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست در حادثه تروریستی نطنز نیز فریاد می‌زنند انتقام حق مسلم ماست و تأخیر جایز نیست دوران بزن در رو تمام شد!
2907---0912
* بهترین تصمیم برای نامزدهای انقلابی تمکین بر وفاق جمعی است تا هم اعتماد مردم و هم تجمیع آرا حاصل شود.
2292---0905
* حمله انصارالله یمن به عربستان و هدف قراردادن مراکز حیاتی این کشور متجاوز در این روزها خبر اعجاب‌آوری است مجاهدان یمن مدام معجزه می‌آفرینند. برایشان دعا کنیم.
0049---0911
* بنده یک کارمند معمولی هستم. دیروز یک بسته حلوا ارده به وزن ۲۵۰گرم خریدم. قیمتش ۳۲ هزار تومان بود! کارخانه تولید‌کننده با اطمینان از اینکه هیچ‌کس جلودارش نیست، قیمت ۳۲ هزارتومان را هم روی بسته حلوا ارده چاپ کرده است. ۲۵۰ گرم حلوا ارده ۳۲ هزار تومان؟! سازمان‌های عریض و طویل بازرسی و نظارت چه می‌کنند؟
یک شهروند از تهران