kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

کنایه نامزد انتخابات 96 به نامزدهای فاقد سابقه اجرایی(خبر ویژه)

اعلام نامزدی برخی فعالان سیاسی و رسانه‌ای که فاقد سابقه اجرایی موثر هستند، موجب اعتراض مصطفی هاشمی‌طبا نامزد دوره قبلی انتخابات ریاست‌جمهوری شد.



هاشمی‌طبا به نامه‌نیوز گفت: می‌بینیم که نام برخی افراد به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح می‌شود که در زندگی‌شان یک آجر روی آجر نگذاشته‌اند و برخی که اصلا سابقه روشنی در تصمیم‌گیری نداشته‌اند می‌آیند که قدرت را به دست بگیرند و برایشان مهم نیست چه بلایی سر مردم می‌آید. برخی آنقدر ضعیف هستند که اصلا نباید نامشان مطرح شود و من واقعا نمی‌دانم چنین افرادی مگر تخم دو زرده کرده‌اند که انتظار دارند از مردم رای بگیرند؟»
وی خاطرنشان کرد: من نمی‌گویم مشکلات کشور حل‌نشدنی است اما واقعیت این است که حل مسائل خیلی پیچیده است و کشور درگیر مشکلاتی پیچیده است. نامزدهایی که نامشان مطرح است هیچ برنامه‌ای ندارند. مردم وقتی فضای انتخاباتی را نگاه می‌کنند، می‌بینند که یک عده از راه رسیده‌اند و مدام می‌گویند ما می‌خواهیم رئیس‌جمهور شویم و نمی‌گویند که فردای ریاست‌جمهوری چه کار می‌خواهند انجام دهند.
یادآور می‌شود هاشمی‌طبا در دولت اصلاحات، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی بود. او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 توانست 214 هزار و 441 رای کسب کند.