kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
حدادعادل:

دشمن می‌خواهد در دانشگاه‌ها فتنه و جنگ راه بیندازد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید امروز دشمن روی دانشگاه حساب باز کرده است و بسیج دانشجویی باید آماده باشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از آبعلی، غلامعلی حدادعادل عصر یکشنبه در نوزدهمین دوره مبانی ارزش‌های اسلامی طرح «ولایت» که در مجتمع سیدالشهدا(ع) شهر آبعلی برگزار شد، اظهار کرد: برخی انجمن‌های دانشجویی در دوران اصلاحات بیانیه و اطلاعیه صادر می‌کردند و مدعی بودند در مسائل مختلف، حکومت اسلامی باید چگونه برخورد و امور را هدایت کند و امروز باید دانست که بسیج دانشجویی، در حقیقت روح دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: بسیج یک حقیقت ناب است که هر روز باید بیشتر تقویت شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای بر این باورند که دشمنی وجود ندارد، افزود: اکنون بسیج دانشجویی باید آماده باشد و از احتمال اینکه اگر دشمن بخواهد حرکتی را شروع کند، پیشگیری کند تا آنها آرامش دانشگاه‌ها را به هم نریزند.
حدادعادل اضافه کرد: آرامش در دانشگاه‌ها یکی از توصیه‌های جدی رهبر معظم انقلاب است و باید دانست که عده‌ای به دنبال تغییر جو دانشگاه‌ها هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون دشمن می‌خواهد در دانشگاه‌ها جنگ و فتنه راه بیندازد، ادامه داد: فکر نکنید که این قضایا تمام شده است؛ دشمن به دلایل گوناگونی چشم طمع به دانشگاه دارد و بسیجیان باید آماده هرگونه احتمال باشند و گوش به فرمان ولایت فقیه پیش روند.
حدادعادل با بیان اینکه بسیج باید با هوشیاری و بصیرت در مواقع لزوم وارد عمل شود، گفت: بسیج باید اقتدار و استحکامی از خود نشان دهد تا دشمنی که برنامه دارد، جرات نکند آن را اجرا کند.