kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

بازداشت اهانت‌کننده به جانباز نخاعی

برخورد نامناسب و غیرقانونی مامور انتظامی با جانباز شهرستان بابلسر دلجویی فرماندار و برخی مقامات شهرستان با حضور در منزل جانباز را به دنبال داشت.



به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جانباز نخاعی دفاع مقدس در بابلسر، برای سهولت در عبور از شهرداری بابلسر تقاضا می‌کند تا از پیاده‌رو یک راهی را برای ویلچر او درست کنند، چند ماه این امر به تاخیر می‌افتد تا اینکه خود با بدنی نحیف، دست به‌کار می‌شود و اقدام او که هیچ تعارضی با همسایه‌اش نداشت، مورد مخالفت همسایه‌اش قرار می‌گیرد، مامور نیروی انتظامی که از راه می‌رسد به جای کمک به جانباز و یا حتی سؤال از او به او حمله می‌کند و او را به زمین می‌زند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از دلجویی جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت‌کننده به این جانباز خبر داد.
حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور، با ابراز تأسف از وقوع این حادثه اظهار داشت: این اتفاق که در شهر بابلسر رخ داده ‌موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی برای احقاق حقوق این جانباز را در دستور کار قرار داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تأکید کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت‌کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تماس تلفنی سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران با این جانباز بابلسری خبر داد و گفت: پس از وقوع این حادثه، اوحدی ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او دستورات لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد‌.