kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد کرونا به خاطر عدم صدور و ابلاغ دستورهای اجرایی متکی به نظرات کارشناسی دستگاه‌های مسئول به منظور جلوگیری از مرگ‌های موج چهارم کرونا باید پاسخگوی ملت و قانون باشند.
4065---0913
* آقای رئیس جمهور جواب خدا را چگونه می‌خواهند بدهند که برخلاف نظر صریح کارشناسان بهداشت مسافرت بین‌شهری در ایام تعطیلات عید را آزاد اعلام می‌کنند و از روی لجبازی و سوء مدیریت موجب بالا رفتن تعداد فوتی‌های کرونایی و وارد شدن خسارت سنگین به بیت‌المال و خانواده‌ها شده‌اند؟
0851---0912
* برخی مسئولین آدرس غلط به مردم ندهند و نگویند کرونای انگلیسی از طریق عراق وارد کشور می‌شود! مسافران هر هفته لندن به تهران مگر از برکت نفس قدسی ملکه برخوردارند؟- ایران و عراق لایمکن الفراق.
4190---0917
* عراق را منشا گسترش ویروس کرونا تلقی می‌کنند در حالی که سفر به ترکیه به راحتی در جریان است و این کشور رکورددار حال حاضر میزان بستری و مرگ و میر کرونایی است ولی گویا نمی‌دانند مضرات دروغ بسیار بیشتر از نفع ظاهری و مقطعی آن است!
9915---0914
* تعطیلات دو هفته‌ای نوروز و تعطیلی اکثر مغازه‌ها و بازار بهترین فرصت مدیریت و کنترل و مهار کرونا بود که توسط برخی مسئولین به تهدید تبدیل شد و حالا که کسبه باید به دنبال درآمد و چرخش زندگی خود باشند به خاطر همین بی‌تدبیری در ایام نوروز، مجددا آنها را به بستن مغازه ملزم کرده‌اند! آیا این بی‌تدبیری‌ها ظلم به معیشت مردم نیست؟ دستگاه قضایی باید مقصرین گسترش کرونا و آمار فوتی‌ها و تعطیلی مجدد کسب و کار و زندگی مردم را به پای میز محاکمه بکشاند.
محمدی- تهران
* کسانی که به هشدارهای مسئولین بهداشتی به ویژه وزیر محترم بهداشت توجهی نکردند و با لجبازی اجازه مسافرت به مردم دادند و این اوضاع گسترش کرونا را در کشور رقم زدند باید پاسخگو باشند. اینها واقعا به فردای قیامت اعتقاد دارند؟
وحیدی
* آقای رئیس جمهوری با چه چیزی لجبازی می‌کند و می‌گوید موج جدید کرونا از عراق وارد کشور شده است. مدت‌هاست که رفت و آمد به عراق ممنوع است ولی در همه این مدت هر روز بالای ده پرواز به ترکیه انجام گرفته است. در شان یک رئیس جمهور نیست که حرف‌های بی‌اساس و پایه به زبان بیاورد.
0058---0919
* گفته آقای عراقچی که اگر برجام تا یک ماه و نیم دیگر احیاء نشود دچار مشکلات خواهیم شد بیشتر ناظر بر وضعیت آینده خودشان است. چرا که انتخابات ریاست جمهوری دو ماه دیگر برگزار خواهد شد.
3107---0902 و 5364---0912
* نتیجه 5 سال مذاکره آقای رئیس جمهور با آمریکا و چند کشور اروپایی موجودی سقط شده به نام برجام گردید که برای ایران سراسر خسارت است. الان هم برخلاف تصمیم و سیاست کلی نظام مذاکرات غیرمستقیم با آمریکایی‌های عهد شکن را شروع کرده‌اند که چه شود؟ چندبار می‌خواهند از یک سوراخ گزیده شوند و مردم تاوان اشتباهات آنان را بپردازند.
2977---0933
* با توجه به خباثت و شیطنت تیم مذاکره کننده غربی در مذاکرات هسته‌ای و کلاه‌های گشادی که بر سر دولت ما گذاشتند لازم است در تمام مذاکرات خارجی نماینده‌ای از مجلس در مذاکرات تا پایان روز کاری دولت حضور داشته باشند.
کریمی- تهران
* آقای رئیس جمهور گفته‌اند چرا از کارهای دولت فیلم نمی‌سازید! می‌گویم اگر ساخته شود که می‌شود گاندوهای 3 و 4 و 5 و.... و شما از آن نگران و برآشفته می‌شوید.
4207---0912
* مجلسی‌ها گلایه دارند تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان گزارش مذاکرات را به نماینده‌ها نمی‌دهند. راهش این است که با تصویب یک طرح یک یا دو فوریتی چند نماینده مجلس تیم مذاکره کننده هسته‌ای را همراهی کنند و به طور مستقیم در جریان تمام جزئیات مذاکرات قرار بگیرند.
عشقی
* مگر سردمداران آمریکای جنایتکار از بدو انقلاب اسلامی تاکنون برای وضع تحریم‌های مختلف با مسئولان نظام جمهوری اسلامی مذاکره کرده‌اند که اکنون راه لغو تحریم‌ها مذاکره باشد؟!
1214---0937
* چرا واکسن‌های خارجی مثل آسترازنکای کره‌ای - انگلیسی باید در ایران مراحل آزمایش و تست خود را سپری کنند ولی به واکسن‌های تولید داخلی چنین اجازه‌ای نمی‌دهند؟ ما حاضریم بدون طی مراحل تست، واکسن کووایران برکت را تزریق کنیم. لطفا کمک کنید.
0058---0919
* در مدت 25 سالی که اعتراضات مردم ایرلند شمالی ادامه دارد نزدیک به 50 هزار نفر کشته شده‌اند. اخیرا نیز این اعتراضات اوج گرفته و معلوم نیست چقدر کشته شده‌اند. سازمان‌های به اصطلاح حقوق ‌بشری هم گویا کر، لال‌ و کورند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و اگر حوادثی بسیار کوچک‌تر در کشوری که منتقد غارتگری غرب است رخ می‌داد فریاد حقوق ‌بشرشان گوش فلک را کر می‌کرد!
8902---0914
* تردیدی نیست که مردم با داشتن بصیرت در انتخابات پیش‌رو و کنار زدن مسئولین بی‌کفایت و بی‌تدبیر از فتنه‌ها و مشکلات عبور خواهند کرد و دشمنان داخلی و خارجی روسیاه‌تر از گذشته خواهند شد.
9219---0903
* بخشنامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مستمسک سوءاستفاده بعضی از مستاجران شده که هم خانه اجاره‌شده را تخلیه نکنند و هم از پرداخت اجاره‌بها طفره بروند.
8495---0911
* از رئيس محترم دستگاه قضا درخواست می‌شود به دادگستری اهواز هم سر بزنند و از روند پرونده‌ها و عملکرد قضات مطلع شوند. ضمنا نظارت‌های نامحسوس از قضات هم داشته باشند.
9866---0916
* اهالی مناطق حاشیه بهمنشیر آبادان از عملکرد مثبت و دلسوزانه مدیریت آبفای آبادان در رفع مشکلات فاضلاب تقدیر و تشکر می‌نمایند. کار جهادی و انقلابی برای اولین بار بعد از بازسازی توسط مدیر آبفای آبادان صورت گرفت که جا دارد مورد تقدیر استاندار و وزیر نیرو قرار گیرد.
جمعی از اهالی مناطق حاشیه بهمنشیر آبادان
* چند سال است شهرداری اهواز اقدام به زیرسازی خیابان‌های گلشاد یک تا شش منطقه پردیس می‌نماید ولی خبری از آسفالت آنها نیست و کسی هم به مطالبات مردمی پاسخ نمی‌دهد. چرا؟
3780---0937
* چرا هنوز حقوق کارگران و کارمندان اضافه نشده افزایش قیمت‌ها شروع شد؟! مترو، تاکسی‌ها و... از هم‌اکنون به استقبال اردیبهشت رفته‌اند! آیا نظارتی هست؟!
7762---0910
* شبکه‌های رادیویی در شهر جدید پرند به سختی دریافت می‌شود. از مدیریت محترم رادیو به ویژه عوامل فنی سازمان صدا و سیما درخواست رسیدگی دارم.
ابراهیم مهربانی
* پول قبض تلفن ثابت منزل را در موعد مقرر پرداخت کرده‌ام ولی شرکت مخابرات با ارسال پیامک اعلام کرده به دلیل عدم دریافت اطلاعات پرداخت قبض، خط تلفن شما یکطرفه می‌شود. واقعا عدم دریافت اطلاعات پرداخت پول تلفن مشترکین چه ربطی به شهروندان دارد که به عنوان مجازات تلفن آنان قطع یا یکطرفه می‌شود؟
احمدزاده