kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از مجلس شورای اسلامی که موارد استنکاف رئیس‌جمهور از اجرای قانون را به قوه قضائیه ارسال کردند تشکر می‌کنیم.
3107---0902
* به سفیر فرانسه و کشورهای اروپایی عرض می‌کنم مراقب رفتار و عملکرد خود باشید هنوز آثار سلاح‌های اهدایی خباثت‌آلود شما به صدام بر بدن عزیزان رزمنده ما باقی است. البته بدانید که به وقت مقتضی انتقام خواهیم گرفت.
طورانی - جانباز
* نگرانی اصلاح‌طلبان حاکم بر دولت از آینده سیاسی خود، آنها را بر آن داشته تا تلاش کنند از نمد مذاکرات 4+1 به قیمت اسارت کشور کلاهی برای خود درست کنند و از سویی شکست در انتخابات را هم مانند 88 برنمی‌تابند!
شهروندی از شهرکرد
* شما را به آیه‌آیه‌های قرآن، خون پاک و مقدس شهدا و آقا اباعبدالله قسم می‌دهم دست این دولت را از هسته‌ای کشور کوتاه کنید! وگرنه در تدارک برجام‌های خسارت‌بار دیگر برای کشور و ملت است!
3765---0912
* آقای رئیس‌جمهور هدفشان از غسل تعمید دادن تیم بایدن و توبه‌کار نشان دادن آمریکا چیست؟ آمریکایی‌ها اگر می‌خواستند تحریم‌های علیه ایران را بردارند در گذشته این کار را می‌کردند.
5485---0912
* کوتاه آمدن دولت در برجام یعنی راضی شدن به برداشته شدن فقط تحریم‌های ترامپ و نه همه تحریم‌ها، مخالف با سیاست و نظر اعلام شده نظام می‌باشد و مفسده‌انگیز است.
6043---0916
* وضعیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان شباهت زیادی به وضع مدیریت ویروس کرونا در کشور داشته است در هر مورد شاهد بی‌ملاحظگی، دستپاچگی و سهل‌انگاری بوده‌ایم و فرصت‌ها تبدیل به تهدید شده‌اند.
2292---0905
* دولت با عملکرد ناصواب خود در باز گذاشتن خطوط هوایی و زمینی داخلی و خارجی در ایام نوروز مرتکب گناه بزرگی شده و حالا باید کسبه در این شرایط اقتصادی تاوان این کج‌اندیشی و بی‌اعتنایی به نظر کارشناسان را بپردازند و مردم مظلوم نیز نظاره‌گر جان دادن عزیزانشان باشند.
رضا دباغ‌زاده
* دولتمردانی که گلایه کردند چرا از کارهای ما فیلم نمی‌سازید، خوب بود اخبار سیاسی ساعت 14 یکشنبه 1400/1/22 را می‌دیدند و از تعطیلی بازارچه‌های مرزی افغانستان و چند کشور همسایه دیگر که حدود 6 سال است به صورت متروکه رها شده مطلع می‌شدند. طبق اظهارات شاهدان قبلا آنها در امر صادرات فعال بودند. آیا دولتمردان اجازه می‌دهند این فرصت‌سوزی‌های پرخسارت را به صورت فیلم نمایش دهند یا آن فیلم را هم به سرنوشت گاندو دچار می‌سازند؟! دولتمردان بدانند دنیا فقط شیطان‌بزرگ و چند کشور خبیث اروپایی نیست. لطفا دست از این دولت‌های باج‌خواه بردارند و به فرصت‌های اطراف کشور توجه کنند.
نیک‌نام
* در تمام شبکه‌های صداوسیما باید شاهد تولید و پخش برنامه‌های جذاب و متنوع درخصوص اهمیت این دوره از انتخابات با هدف راهنمایی مردم در انتخاب فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری باشیم.
4089---0910
* شورای رقابت به شورای رفاقت تغییر ماهیت داده در نتیجه این شورا بجای اینکه قیمت خودرو را پایین نگه دارد و موجب بالا رفتن کیفیت محصول بشود کاملا برعکس عمل کرده و می‌کند.
3295---0901
* چرا (حقوق) حق‌التدریسی شاغلین اسفند 98 و نیمی از فروردین 99 و نیمی از اردیبهشت 99 را پرداخت نمی‌کنند؟!
5483---0936
* مدتی است در شهرستان رامشیر خوزستان سرقت‌های مسلحانه از منازل صورت می‌گیرد از مسئولین امر درخواست می‌شود از امنیت جانی و مالی روستائیان اطراف محافظت نمایند و با اشرار برخورد کنند.
8244---0910
* تمام کارخانه‌هایی که به بخش خصوصی واگذار شده باید مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت احراز حیف و میل بیت‌المال با مسببین آن برخورد و قراردادها فسخ شود.
8495---0911
* از یک طرف در پیام‌های بازرگانی سیمای جمهوری اسلامی تبلیغ انواع روغن مایع به نمایش گذاشته می‌شود و از سوی دیگر در بازار همین روغن‌ها برای مصرف به قیمت مصوب کمیاب است. مشکل کجاست؟!
5094---0912
* شهرداری منطقه کوت عبدالله حقوق کارگران و رفتگران خود را نداد. آنها نیز دست از کار کشیدند. ساکنین منطقه برای تخلیه زباله مجبور شدند با پول خودشان کامیون اجاره کنند فقط با بخشی از پول هزینه شده برای نمای ساختمان شهرداری می‌توان حقوق چندماه کارگران را پرداخت کرد و نگذاشت مشکلی به‌وجود بیاید.
5364---0912
* اگر در پرونده‌های حقوقی برای مردم امکان گرفتن وکیل از فارغ‌التحصیلان رشته حقوق فراهم بشود بسیاری از پرونده‌های شکایت رد نخواهد شد در ضمن به قاضی پرونده نیز برای صدور حکم کمک زیادی می‌شود.
8495---0911
* از شرکت برق، گاز و آبفا درخواست می‌شود با توجه به عدم صدور کاغذ بدهی‌ها، لطفا پس از پرداخت‌های بدهی توسط مردم، با پیامکی پرداخت‌ها را تایید کنند تا مردم مطمئن شوند بدهی آنها پرداخت شده است و دغدغه‌ای نداشته باشند که آیا پرداخت‌ها که اغلب از طریق خودپردازها انجام می‌شود درست انجام گرفته است یا نه.
آذری
* در تاریخ 1400/1/15 هندوانه در اصفهان کیلویی دو هزار تومان بود وقتی رفتم به همدان دیدم کیلویی 4500 تا 6000 تومان است! این اختلاف قیمت بیش از 200 درصدی نشانه چیست؟!
مرتضوی مسافر اصفهان به سنندج
* استاندار خوزستان گفته 700 روستا از 4000 روستای خوزستان آب بهداشتی ندارند! به نظر می‌رسد مقصر اصلی آن وزارت نفت است که به مسئولیت‌ها و تعهدات خود درباره استان نفتخیز عمل نکرده است و مطالبات قانونی از درآمد نفت را پرداخت نکرده است.
حیدری - آبادان
* فرزندم در آزمون کتبی استخدامی دولت پذیرفته شد بعد از آن در مصاحبه از او پرسیده بودند که کدام یک از بستگانتان در خارج است فرزندم دایی خود را که از قبل از انقلاب در خارج بوده نام برده بود و او را رد کردند! پس این جوان‌ها کجا باید شاغل شوند؟ آیا اگر یکی از بستگان فردی در خارج ساکن باشد جرم است ولی امثال جیسون رضائیان جاسوس در دفتر ریاست جمهوری کار کنند یا مدیران دوتابعیتی و نفوذی در دستگاه‌های دولتی شاغل باشند ایرادی ندارد؟!
7279---021
* یک بیمار صعب‌العلاج ماهانه 180 تا 200 هزار تومان می‌گیرد در حالی که فقط هزینه یک بسته پوشک او 200 هزار تومان است! هزینه پرستار و خورد و خوراک به کنار؟! کدام مسئولی می‌تواند با اطلاع این مسائل و مشکلات مردم شب‌ها راحت سر بر بالین بگذارد؟! بسیاری از کالاها 500-600 درصد گران شده‌اند آیا نباید به همین میزان موثری بر حداقل حقوق این طیف افزوده شود؟ چنین اقشاری با 4-5 میلیون درآمد هم مشکل دارند چه رسد با 200 هزار تومان! از مجلس انقلابی درخواست می‌شود تدبیری برای این اقشار که زیاد هم نیستند
بنمایند.
1638---0938
* از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران درخواست می‌شود وقتی را مقرر نمایند تا قشر ایثارگر بتواند مسائل و مشکلات خود را رودررو درمیان بگذارد. کوچه پس‌کوچه‌های بروکراسی اداری معیوب زیبنده آن نهاد مقدس نیست.
دکتر محمد ساعی‌فر
* ما حدود 200 هزار نفر با 10 سال سابقه بیمه و بیش از 65 سال سن کمتر از یک میلیون تومان دریافتی داریم؟ اکثرا هم مستأجریم. از مجلس درخواست می‌شود ما را از این اوضاع فلاکت‌بار و این تورم و گرانی با این حداقل حقوق نجات دهند.
9367---0936
* انتظار داریم برای اعضای شورای حل اختلاف که لیسانس حقوق داشته و بالای ده سال سابقه کار دارند در امر وکالت امتیاز قائل بشوند.
8495---0911