kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۳۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

تجمع مقابل خانه مقامات رژیم صهیونیستی با شعار «دروغگو، دروغگو»

همزمان با برگزاری تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تعدادی از معترضان نیز مقابل اقامتگاه رئیس‌این رژیم تجمع کرده و با شعار "دروغگو"، تصمیم وی برای تعیین «بنیامین نتانیاهو» به‌عنوان مأمور تشکیل کابینه، اعتراض کردند.


چهارمین انتخابات زودهنگام دو سال اخیر، در حالی اوایل فروردین برگزار شد، که بار دیگر هیچ حزب و ائتلافی موفق به کسب اکثریت 61 کرسی برای تشکیل کابینه نشد. ائتلاف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برابر رقبایش‌، از آرای کمتری برخوردار است. با این حال، رئیس‌رژیم صهیونیستی بار دیگر نتانیاهو را مامور به تشکیل کابینه کرد، اقدامی که با اعتراض ساکنان سرزمین‌های اشغالی مواجه شده است.
به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، همزمان با تظاهرات چند هزار نفری مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تعدادی از معترضان نیز مقابل خانه«رووین ریولین» رئیس‌این رژیم تجمع کرده و به انتخاب‌شدن نتانیاهو به عنوان مأمور تشکیل کابینه اعتراض کردند. نیروهای پلیس این رژیم نیز با تظاهرکنندگان که قصد داشتند بنری را با نوشته «دروغگو» به دیوار اقامتگاه ریولین آویزان کنند، به‌شدت درگیر شدند. معترضان صهیونیست در بیانیه‌ای اعلام کردند که رئیس‌ این رژیم، بر خلاف «رأی اکثریت اسرائیلی‌ها به ائتلاف حامی تغییر» در کابینه، نتانیاهو را برای تشکیل کابینه مکلف کرد.