kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

برخورد با فرد خاطی در ورزش صبحگاهی خمینی‌شهر

رئیس ‌اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر استفاده از موسیقی نامناسب در ورزش صبحگاهی در یکی ازمساجد و در مجاورت مزار شهدا در خمینی‌شهر را حاصل سهل‌انگاری دانست و از برخورد با فرد خاطی خبر داد.


درچه- خبرنگار کیهان:

روح‌الله کاظمی، اظهار داشت: هیئت امنای گلزار شهدای اندوان از فعالان ورزش صبحگاهی دعوت به عمل آورده بودند تا علاوه‌بر انجام ورزش صبحگاهی، با شهدا تجدید میثاق به عمل آورند و نمایندگان هیئت ورزش همگانی بعد از ادای فریضه نماز، به روان پاک شهدا ادای احترام کرده و در یکی از مساجد ورزش صبحگاهی را انجام داده‌اند.
وی افزود: در ابتدا موسیقی انتخابی برای انجام ورزش، موسیقی ملایم و مناسبی بوده‌ اما متأسفانه یکی از افراد حاضر در آنجا از یک موسیقی نامناسب استفاده کرده که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شهیدپرور و مومن شهرستان خمینی‌شهر شد.
رئیس ‌اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر اتفاق رخ ‌داده را محکوم کرد و گفت: با فرد خاطی برخورد کردیم و برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمد تا از تکرار این حوادث جلوگیری کرده و قرار شد تا برنامه‌های این چنینی حتماً با هماهنگی قبلی اجرا شود.
کاظمی ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان خمینی‌شهر، خاطرنشان کرد: سهل‌انگاری موجب این اتفاق شد و تمام این افراد از خانواده شهدا و مردم شهرستان خمینی‌شهر عذرخواهی کرده‌اند.