kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۳۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



دروغی که مردم لمس کردند
 امیرحسین: «به قول ظریف از اول تا آخر گاندو دروغ بود، همان‌طور که اصلا وجود افرادی مثل دری اصفهانی، محمد علی شعبانی و حسین موسویان دروغ بود! آنچه راست بود و الان هم مردم دارند با تمام وجود آن را لمس می‌کنند این بود که با برجام تمامی تحریم‌ها از همان روز اول بالمره لغو شد!»
مغزهای غرب زده
 کاربری نوشت: «در واقعیت شبها با رویای شرکت کردن آمریکا در کنفرانس وین می‌خوابن و در مجازی حرف از استقلال کشور می‌زنن؛ مغزهای اصلاح‌طلب غرب‌زده.»
قمپز
 گنجی: «الپهلوی اعلام کرده از سلطنت صرف نظر می‌کند و رسانه‌های فارسی زبان غرب-اپوزیسیون تلاش می‌کنند این حرف را با عنوان تواضع پادشاه بفروشند. اما حکایت ایشان حکایت گنجشکی که روی شاخه درخت نشسته بود و به درخت گفت خودت را محکم بگیر می‌خواهم بپرم. درخت گفت کی نشستی که من اصلا نفهمیدم.»
سیاست قطعی مشخص است
 عرفان: «در برگشت گام‌به‌گام آمریکا به برجام قطعا بازنده ماییم مخصوصا در این دولت و دستگاه دیپلماسی. زمزمه‌هایی از موافقت دولت هم شنیده میشه، یعنی عبور دوباره از خطوط قرمز رهبری! امیدواریم مجلس‌یازدهم نذاره دولت همچین خبطی کنه. برای احیای برجام تمام تحریم‌ها باید لغو بشه.»
بریتانیا کجا هزینه می‌کند؟
 عابدینی: «در وبسایت بی‌بی‌سی نوشته شده که اگر براتون سؤاله چرا مثلا بی‌بی سی فارسی داریم اما به زبان کشور شما نداریم، به این دلیله که وزارت امور خارجه ازمون نخواسته و لابد لازم نداره! بی‌بی‌سی به زبان‌هایی خدمات میده که دولت بریتانیا صلاح بدونه و نیاز داشته باشه؛ هزینه الکی نمی‌کنند.»
شیعه و سنی همدیگر را دوست دارند
 قربانی با انتشار این تصویر نوشت: «این تصویر هم بمونه برای اونا که میخوان این مملکت رو با دعوای شیعه و اهل سنت بهم بریزن. ما با تمام اختلافات همو دوست داریم و بهم عشق میورزیم؛ توضیح عکس: نماز خواندن یک اهل سنت امروز در حرم مطهر امام رضا(ع).»
قابل توجه برخی مسئولان
 مهدی با انتشار تصویر یک زوج نوشت: «هر دو دکتر و تازه ازدواج کردند ولی به جای اینکه به ماه عسل بروند، داوطلب تزریق واکسن ایرانی کرونا شدند. موقع تزریق خبرنگار پرسید نگران خودت و همسرت نیستی؟ جواب داد نه، چون میدونم دانشمندانمون چه واکسن استانداردی ساختند و بهشون اعتماد داریم!‌ای کاش مسئولین هم چنین اعتماد می‌کردند!»