کد خبر: ۲۱۳۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲

یک روستای شهرستان صحنه در استان کرمانشاه قرنطینه شد



رئیس ستاد کرونا شهرستان صحنه از قرنطینه یک روستای این شهرستان در پی ابتلای ۱۰ نفر از اهالی آن به ویروس کرونا به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
به گزارش ایرنا، «علیرضا حیدری» دیروز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا ممنوعیت تردد در این روستا اعمال شده است.
وی اظهار داشت: پس از اعلام شبکه بهداشت و درمان مبنی بر نمونه‌گیری از ۱۰۰ نفر از اهالی روستا و مثبت شدن نمونه ۱۰ نفر به کرونا جهش یافته جلسه اضطراری ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان تشکیل شد.
رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان صحنه با تاکید بر لزوم اعلام وضعیت هشدار از طریق بلندگو و بازرسی از روستاهای همجوار، اضافه کرد: مهمترین راه رهایی از این بیماری رعایت شیوه‌نامه‌ها و پرهیز از مسافرت به استان‌های جنوبی کشور است. حیدری گفت: برگزاری آیین‌ها و شرکت در تجمعات مغایر با شیوه‌نامه‌های بهداشتی منجر به ابتلا این تعداد افراد روستا شده است. وی افزود: تمهیدات لازم برای قرنطینه روستای مذکور با بسیج، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و دهیاری انجام شده است.