آغاز مسافرگیری آزمايشي در ایستگاههاي مترو يادگار امام(ره) و شهيد ستاري
مسافرگیری آزمايشي در دو ایستگاه يادگار امام(ره)و شهيد ستاري در خط 6 متروی تهران از دیروز آغاز شد.
بنا بر اعلام روابط عمومی مترو تهران، پذیرش آزمايشي مسافر از دو ایستگاه يادگار امام(ره)و شهيد ستاري در نيمه شمالي خط 6 از روز گذشته آغاز شد. خط ۶ مترو ۳۲ کیلومتر طول و ۳۱ ایستگاه دارد و ايستگاههاي دولتآباد، كيانشهر، بعثت، ميدان شهدا، امام حسين(ع)، اميركبير، يادگار امام(ره)و شهيد ستاري در این خط فعال و به بهره برداري رسيده است، ایستگاه میدان شهدا با خط 4 و ايستگاه امام حسین(ع) با خط ۲، تقاطع دارند. گفتنی است، دو ایستگاه يادگار امام(ره)و شهيد ستاري روز شنبه به بهرهبرداری رسید.