کد خبر: ۲۱۲۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
در ابلاغیه‌ای خطاب به فرمانداران و بخشداران

وزیر کشور دستور شروع فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا را صادر کرد





وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور دستور شروع انتخابات شوراهای شهر و روستا را صادر کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، در اجرای ماده(۴۸) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده(۲۲) آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده(۲۱) آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا، دستور شروع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را صادر کرد.
در این ابلاغیه خطاب به فرمانداران و بخشداران آمده است: ضروری است بر اساس مواد (۳۵) و (۳۶) قانون مذکور نسبت به تشکیل هیئت‌های اجرایی و انجام سایر برنامه‌های انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا طبق برنامه زمانبندی ابلاغی و در مهلت‌های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره (۲) از طریق سامانه جامع انتخابات به ستاد انتخابات کشور اعلام ‌نمایید. همچنین در ابلاغیه وزیر کشور‌اشاره شده است: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتخابات مورد نظر ستاد ملی مدیریت کرونا و براساس توافق سه جانبه ستاد انتخابات کشور و هیئت‌های مرکزی نظارت موضوع نامه شماره ۱۹۴۳۲۲ مورخ سوم اسفند ماه ۱۳۹۹ انتخاب معتمدین هیئت‌های اجرایی مطابق با مفاد نامه شماره ۲۰۴۸۳۱ مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ انجام می‌پذیرد.