ادامه پروپاگاندای صهیونی برای ورزشکار شکستخورده!(اخبار ادبی و هنری)
دو شبکه صهیونیستی «امجیام-یوای تلویژن» و «تدمور اینترتینمنت» قرار است سریالی از زندگی سعید مولایی (جودوکار ترک وطنکرده) و ساگی موکی اسرائیلی برای شبکه کان رژیم اشغالگر قدس بسازند.
این درحالی است سعید مولایی بالاخره پس از شکستهای فراوان ورزشی طی یکی دو سه سال گذشته که از کشور خارج شده و زیر پرچمهای مختلف مسابقه داده، سرانجام با پرچم مغولستان در مسابقات محدود اسرائیل شرکت کرد و سرانجام مدال نقره این مسابقات حاشیهای را به وی بخشیدند.
این در حالی است که مولایی زیر پرچم ایران در سال 2018 به قهرمانی و مدال طلای جهان رسید ولی پس از آن در حالی که به خیال حضور در تیم آلمان به این کشور پناهنده شده بود، اما آلمان از پذیرش وی سر باز زد و سرانجام مغولستان، وی را با پادرمیانی فدراسیون جهانی جودو که تحت تسلط صهیونیستهاست، قبول کرد. اما وی در سال 2019 در دو سری مسابقات جهانی در ژاپن و چین، در همان روز اول از دور مسابقات حذف شد و در مسابقات 2020 دوسلدورف آلمان هم به مقام هفتم رسید!
به نظر میرسد حال که دیگر دوران مولایی به سرآمده و در واقع صهیونیستها به یک جودوکار تمام شده رسیدند که دیگر قادر به تکرار دوران موفقیتهایش نیست، قصد دارند بهگونهای با ساخت فیلم و سریال و پروپاگاندای رسانهای، شکستهای فاجعهبار خودشان و مولایی را در تبلیغات علیه ایران و ایرانی پاسخ دهند.