کد خبر: ۲۱۲۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴

نعیم‌ قاسم: جنگ بعدی حزب‌الله با رژیم صهیونیستی داخل سرزمین‌های اشغالی خواهد بود




معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرده که، درگیری آتی با رژیمِ آپارتایدِ صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی خواهد بود و «ما آماده مقابله با آن در هر لحظه هستیم و به آن درسی می‌دهیم که هرگز فراموش نخواهد کرد».
«نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، خاطرنشان کرده که «دشمن صهیونیستی باید بفهمد عرصه برای آن باز نیست و امروز جنگ در داخل اراضی اشغالی خواهد بود و حزب‌الله هر لحظه آماده مقابله با رژیم اشغالگر است و به آن درسی می‌دهد که هرگز فراموش نخواهد کرد...حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرحله کنونی بعید است اما حزب‌الله هیچ تجاوزی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد». وی همچنین تصریح کرده، اطلاعاتی وجود دارد که بیانگر این است، سفارت آمریکا با دو رسانه لبنانی برای فعالیت علیه حزب‌الله قرار‌داد بسته و هزینه‌های آن را تأمین می‌کند تا به طور روزانه گزارش‌های مختلفی را علیه حزب‌الله پخش کنند. گفتنی است بیروت مدتی است نا آرام است.