کد خبر: ۲۱۲۵۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
معاون شهردار تهران خبر داد

بهره‌برداری از ۸ ایستگاه جدید مترو و رونمایی از قطار ملی تا پایان سال




معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران، از آمادگی شرکت راه آهن شهری و حومه (مترو) برای بهره‌برداری از ۸ ایستگاه جدید مترو و رونمایی از قطار ملی تا پایان سال خبر
داد.
سید مناف‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: هم اکنون همه کار‌ها برای افتتاح چهار ایستگاه مترو در خط ۶ در هفته جاری انجام شده است. علاوه‌بر این، این آمادگی وجود دارد که چهار ایستگاه دیگر در خطوط ۳ و ۷ نیز در هفته پایانی اسفند ۹۹ افتتاح
شود.
وی ادامه داد: از قطار ملی که شامل یک رام قطار متشکل از ۷ واگن است نیز قرار است بیست و سوم اسفند ماه با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور و با حضور معاون رئیس‌جمهور، شهردار تهران، رئیس‌و اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان دولتی و شهری رونمایی
شود.