کد خبر: ۲۱۲۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

فدراسیون جودو: به منشور المپیک و اساسنامه فدراسیون جهانی پایبندیم



هیأت رئیسه، رؤسای هیئت‌های استانی و کمیته‌های فدراسیون جودو در پیامی با تاکید بر التزام به منشور المپیک از سوی فدراسیون جودو، پیروزی در دادگاه CAS را تبریک گفتند.
هیأت‌رئیسه فدراسیون جودو‌، رؤسای هیئت‌های جودو و کمیته‌های فدراسیون جودو در رابطه با صدور رای دادگاه CAS بیانیه‌ای را منتشر کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: « نمایندگان جامعه جودو ایران ضمن التزام به منشور کمیته ملی المپیک و اساسنامه فدراسیون جهانی جودو بر احقاق حقوق حقه خود در مجامع بین‌المللی پافشاری نموده و در این راه از تصمیمات رئیس‌فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع می‌نماید تا با لطف خداوند سبحان و با برنامه‌ریزی و تلاشی مضاعف بار دیگر قهرمانی‌ها و افتخارات خود را در عرصه‌های بین‌المللی تکرار نماید.» میراسماعیلی رئیس‌فدراسیون جودو نیز در این باره گفت: وقتی برای این پرونده کارمان را شروع کردیم همه شانس کمی برای ما قائل بودند اما تیم حقوقی زحمات زیادی کشید تا به موفقیت برسیم. حتی در خیلی موارد از داخل کشور هم کمک نشدیم و تیم شهود مخالف ما خیلی با اطمینان وارد دادگاه شد. خدا را شکر که امروز رای به سود ما بود، اگر برعکس این مسئله اتفاق می‌افتاد شرایط بسیار سخت می‌شد. از دیروز افتخار می‌کنم که امید و روحیه تازه به جودوی ایران اضافه شد.  میراسماعیلی خاطرنشان کرد:خیلی از افراد ما را بازنده می‌دانستند اما امروز خدا را شاکریم که رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی لغو شد. سعی می‌کنیم با رایزنی و تعاملی که با فدراسیون جهانی خواهیم داشت، اجازه ندهیم مشکل دیگری ایجاد شود.