kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* شیطان بزرگ مات شد! مجلس انقلابی در ماه‌های آغازین کار خود توانست طرح دو سر باخت را به برد برد تبدیل کند. امروز شیطان بزرگ خواه تحریم‌ها را بردارد یا لجاجت به خرج دهد ثمرش برای ما نجات از بند برجام لعنتی است. در هر صورت پیروز این معرکه ملت انقلابی ایران است.
سیدطباطبایی
* ای حکیم انقلاب و ای رهبر و مقتدای ما که سخن از غنی‌سازی 60 درصد فرمودید... بی‌جهت نیست که دوست و دشمن شما را هوشمندترین رهبر خطاب می‌کنند... رهبر ما دقیقا می‌دانند چه زمانی چه سخنی باید گفت. چون هر درصدی که به غنی‌سازی اضافه شود آشوبی در دل سردمداران غرب برپا می‌شود. پاسخی بهتر از این به گستاخی‌ها و بدقولی‌های استکبار سراغ دارید؟!
0049---0911 و 7250---0919 و 6455---0910
* با عملکرد این سال‌های دولت در رها کردن بازار به حال خود و در مسائل هسته‌ای گویا هم دولت و هم آمریکا مردم را در اقتصاد و هسته‌ای تحریم کردند.
6858---0919
* در این سال‌های اخیر زیاد شعار شفاف‌سازی را شنیده بودم اما در عمل کمتر یک کار اصولی دیده بودم. در تاریخ 99/12/4 بنا به ضرورت به سایت مجلس مراجعه کردم و متوجه سامانه شفافیت عملکرد نمایندگان شدم. به عنوان یک شهروند ایرانی بسیار خوشحال شدم. امیدوارم این سامانه در وزارتخانه‌های مختلف همچون بهداشت و... نیز استقرار یابد.
1724---0910
* انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت است و پایمال کردن حقوق ملت گناه نابخشودنی است.
اسدی- لنگرود
* همان‌طوری که گوشی‌های تلفن در حالت خاموش هم می‌تواند تصویر ارسال کند چگونه می‌توان به دوربین‌هایی که در مراکز هسته‌ای نصب شده حتی بدون حضور جاسوسان غربی، اطمینان کرد که تصویر را به صورت خودکار ارسال ننمایند؟
محب اصفهان
* متاسفیم برای دولتمردانی که این همه درگیر مذاکرات بی‌نتیجه و بی‌اساس برای جسد برجام هستند ولی به همین میزان به رفع و گره‌گشایی از مشکلات مردم که هر روز دست و پنجه با آن نرم می‌کنند نیستند.
3042---0918 و 2846---0935
* یکی از نمایندگان مجلس قبلی گفته آمریکا یک قدرت نظامی، علمی و... دنیاست و باید از خیالات و توهمات بیرون بیاییم و با او کنار بیاییم! ایشان اول بفرمایند طی این 42 سال اصلا کجا تشریف داشته‌اند؟ اصلا چیزی از مسائل فی‌مابین انقلاب اسلامی و آمریکا می‌دانند؟ دنیاگرایی انسان را از اوج به ذلت می‌کشاند.
بیگ‌زاده
* آقای عارف گفته رفتار صداوسیما با اصلاح‌طلبان شرم‌آور است! باید گفت، شرم‌آورتر این است که با فشار امثال شما و هم‌حزبی‌هایتان و بعضا دولتی‌ها برنامه‌های مفیدی چون ثریا و جهان‌آرا که مورد تایید دلسوزان نظام است مدت‌ها تعطیل شدند و رسانه ملی منتقدین را به اجرای چنین برنامه‌‌های سازنده و مفیدی راه نداد!
سوری
* ان‌شاءا... در انتخابات 1400 اگر به جای کلید و دسته کلید، کارخانه کلیدسازی را هم در انتخابات به میدان بیاورند دیگر مردم فریب نخواهند خورد و دولتی همچون مجلس انقلابی بر سر کار خواهند آورد.
سروی
* همان‌طوری که انتظار داریم رای نمایندگان شفاف باشد باید هزینه‌ها و دریافتی‌های فوتبالیست‌ها نیز شفاف‌سازی شود.
4958---0916
* آیا فقط شهرهای مذهبی مثل قم، مشهد، و عتبات عراق محل انتقال کرونای سرکش و مهاجم هستند. آیا مسافران لندن که مرکز کرونای انگلیسی است، ترکیه، ارمنستان، دبی، کیش، قشم، شمال از انتقال ویروس کرونا مبرا هستند؟! این یک بام و دو هوا تا کی و کجا قرار است ادامه یابد؟!
0143---0912 و 3949---0912 و 7250---0919
* تورهای مسافرتی نوروز از قرار معلوم در حال شروع فعالیتند. آیا رفتن به ترکیه، ارمنستان و... باعث تشدید اوضاع کرونایی نمی‌شود. کرونا فقط با رفتن مردم به عتبات شدت پیدا می‌کند؟
طاهری
* در چک پولها و اسکناس‌های جدید دیگر خبری از تصویر مبارک امام راحل(ره) نیست... شاید حذف تمثال مبارک امام نیز از پیامدهای اجرای سند خفت‌بار 2030 باشد. راستی مؤسسه نشر و آثار امام که سالیانه میلیاردی بودجه هم دارد کجاست؟ چطور اگر از دماغ یکی از فتنه‌گران که دل امام را هم خون کردند قطره خونی بریزد صدای وا مصیبتایشان بلند می‌شود؟
حیدری و عسگری
* شکاف طبقاتی ایجاد شده در جامعه در تضاد کامل با اهداف انقلاب اسلامی است. متأسفانه دولت‌ها و مسئولین نالایق به دلیل سوءمدیریت موجب بوجود آمدن این مشکلات و نارضایتی ناشی از آن‌ها شده‌اند. کاش به خاطر سوءتدبیرها و ترک فعل‌های خود محاکمه شوند و تا حدی جبران خسارت شود.
8495---0911
* تعاونی مسکن شماره 2 خدمات موتوری شهرداری تهران که قرار بود واحدهای مسکونی اعضا را تا سال 95 تحویل دهد متأسفانه با گذشت چند سال از زمان تعهد تحویل، هنوز تحویل ننموده است. حتی از اردیبهشت 1390 مجمعی را که مورد تأیید اولیه تعاون باشد هم برگزار نکرده است! از دستگاه قضایی و شهرداری درخواست رسیدگی دارم. اغلب متقاضیان از قشر کارمند و کارگر و بازنشسته می‌باشند.
جمعی از اعضای تعاونی مسکن 2 شهرداری تهران
«پاسخ روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین کیهان مورخ 99/11/27 در خصوص «خلف وعده راه‌اندازی ایستگاههای خط 6 و 7 مترو» به آگاهی می‌رساند «شهرداری تهران در تأمین منابع خود با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و پول اوراق مشارکت در اختیار حوزه معاونت قرار نگرفته و طبیعتاً این مسئله بر روی تأمین منابع مترو نیز تأثیر گذاشته است و تنها دلیل عدم‌بهره‌برداری و افتتاح ایستگاههای مذکور کمبود منابع مالی و تحریم‌ها می‌باشد.»