kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۷۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳

تسهیلات بلاعوض به مستمری بگیران سی‌سخت پرداخت می‌شود




مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری و وام بلاعوض برای مستمری‌بگیران جامعه هدف بهزیستی در شهرستان دنا خبر داد.
محمدرضا کاظم زاده دیروز دوشنبه در شهر سی‌سخت به خبرنگار ایرنا گفت:
تا امروز ۳۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت بهزیستی مورد بازدید میدانی قرار گرفته است که از این تعداد منازل مسکونی ۵۰ خانوار صددرصد تخریبی بوده است.
وی درخصوص اقدامات انجام شده برای مسکن مستمری بگیران شهر سی سخت گفت :در بحث اقدامات مسکن یک کانکس برای خانواده دو معلولی تهیه شده است که نسبت به تکمیل تجهیزات این کانکس همکاران در حال تلاش هستند.مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: تا کنون در شهرستان دنا یک هزار و ۱۳۳ نفر ،گروه جامعه هدف بهزیستی هستند که از سازمان بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند که یکشنبه شب مستمری از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان به حساب آنها واریز شد.
محمدرضا کاظم زاده به تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی ‌اشاره کرد و افزود: در بحث مسکن با توجه به تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن و تاییدیه بنیاد ، سازمان بهزیستی با توجه به تفاهم نامه مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای ساخت هر واحد مسکن مددجویان اقدام خواهد کرد.
زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.