کد خبر: ۲۱۱۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

استاندار لرستان خواستار پیگیری مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی شد



سید موسی خادمی استاندار لرستان با ارسال نامه‌ای به محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، خواستار پیگیری ویژه مطالبات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی
استان شد.
خادمی همچنین خواستار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان شد‌.
در بخشی از این نامه خطاب به نوبخت آمده است: خواهشمند است دستور فرمایید به نحو صلاحدید نسبت به رسیدگی به خواسته‌ها و تسریع در اجرای طرح همسان‌سازی حقوق این قشر زحمتکش مساعدت لازم را به عمل آورند.