kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
آیت‌الله امامی کاشانی:

دشمن وقتی ببیند یک سخن در کشور هست عقب‌نشینی می‌کند

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن وقتی دید در کشور انسجام هست، یک سخن هست، همه آن سخن را دارند تکرار می‌کنند، عقب‌نشینی می‌کند. جلو نمی‌آید ولی وقتی بفهمد که اختلاف است، نظرها متفاوت است، دشمن جای پا پیدا می‌کند. این دیگر با ماست.



 

نماز جمعه تهران اگرچه در شرایط ویژه کرونا برگزار نمی‌شود اما سخنرانی خطبای جمعه در برنامه «پیام جمعه» شبکه یک سیما و برنامه «در ساحت حضور» رادیو تهران پخش می‌شود.
آیت الله امامی کاشانی روز گذشته در این برنامه ابراز داشت: توجه به انقلاب، توجه به کشور، اینها همه از خداست. این را باید مغتنم شمرد و دنبال کرد. این عشقی که به امام(ره) داشتند، این عشق و محبتی که امروز مردم کشور به رهبر عزیز انقلاب دام ظله دارند، این همه از خداست. خدا می‌دهد این عشق را که یک کشور بر محور ولایت سیر کند. چون دشمن وقتی دید در کشور انسجام هست، یک سخن هست، همه آن سخن را دارند تکرار می‌کنند، عقب‌نشینی می‌کند. جلو نمی‌آید ولی وقتی بفهمد که اختلاف است، نظرها متفاوت است، دشمن جای پا پیدا می‌کند. این دیگر با ماست.
وی افزود: ما امروز یک چنین وظیفه‌ای در مقابل انقلاب داریم، نگه‌داشتن این همه خون‌ها، این همه شهادت‌ها، این همه فداکاری‌ها. البته در کشور فداکار زیاد است، همین پزشکان و پرستاران ما در این بیماری کرونا که انشاءالله خداوند متعال این گرفتاری را از دنیا بردارد، این همه تلاش و زحمت، این فداکاری است، این فداکاری‌ها خیلی است ولی همه باید توجه کنیم و این انقلاب را نگه بداریم.