kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

اخبار کوتاه اجتماعی



فوت ۷۱ بیمار کرونایی دیگر
وبدا- سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از 9 تا ۱۰ بهمن ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۵۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۵۰ نفر از آنها بستری شدند. در طول این مدت، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
سهم ناچیز طب سنتی از بودجه وزارت بهداشت
تسنیم- زهره الهیان نایب‌‌ رئیس‌فراکسیون طب سنتی مجلس درباره سهم 7.5 میلیارد تومانی طب سنتی از بودجه 155 هزار میلیارد تومانی نظام سلامت در سال 1400 گفت: رشد بسیار ناچیز سهم طب سنتی از بودجه سال آینده، با سیاست‌‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت، همخوانی ندارد و بنابراین باید توجه جدی‌‌تری به مقوله طب سنتی در بودجه سال 1400 داشته باشیم.
تهران دارای بیشترین مدارس نیازمند تخریب در کشور
ایسنا- رئیس‌سازمان نو‌سازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهارداشت: آمار کلاس‌های درس نیازمند تخریب، باز‌سازی و مقاوم ‌سازی از ۳۰ درصد به ۱۹.۵ درصد کاهش یافته است.همچنان تهران بیشترین آمار مدارس تخریبی را دارد. در این استان نیز اقداماتی صورت گرفته و آمار کاهشی بوده اما هنوز تهران از حیث مدارس تخریبی در رتبه اول قرار دارد.
بارش برف و باران در ۲۷ استان
ایسنا- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۲۷ استان کشور طی امروز خبر داد و گفت: طی امروز ودو روز آینده در برخی مناطق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت.
«قرض» شگرد تازه مجرمان سایبری
فارس- رئیس‌مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه باید درخواست‌ کمک مالی دوستان و آشنایان در شبکه‌های اجتماعی را راستی آزمایی کرد از شگرد جدید مجرمان‌سایبری در پوشش «قرض» خبر داد.