kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
استاندار تهران:

طرح محله‌محور«سردار دل‌ها» آمار تلفات روزانه کرونا را به زیر 100 نفر رساند

استاندار تهران گفت: خوشبختانه به برکت طرح محله محور «سردار دل‌ها» در کشور‌،مرگ و میر یک ماه است که به زیر ۱۰۰ نفر رسیده است.




به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در آئین افتتاح گازرسانی به روستاهای بخش کن، اظهارداشت: قطعا در طول انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی توسط نظام اسلامی به شهروندان ارائه شده است، به شکلی که امید به زندگی که تا پیش از انقلاب ۵۴ سال بود امروز به برکت خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران به ۷۸ سال رسیده است.
محسنی بندپی افزود: از خدمات شایسته ارائه شده می‌توان به همین طرح محله محوری شهید سلیمانی اشاره کرد که به برکت روح بلند سردار دل‌ها، مرد میدان در حالیکه در آمریکا که خود را مهد علم و تولید واکسن می‌داند روزانه سه هزار تا چهار هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت می‌کنند و در انگلستان نیز شرایط همین گونه است اما خوشبختانه در کشور ما مرگ و میر یک ماه است که به زیر ۱۰۰ نفر رسیده، در حقیقت هدف گذاری مناسب در این طرح این مهم را محقق کرده است. رهگیری، شناسایی و قرنطینه بیماران و در مرحله بعد حمایت از افراد مورد نیاز کار بزرگی بود که در این مدت انجام شد و از مرگ ۳۰ هزار نفر از هم وطنان جلوگیری
کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در بخش کن چهار روستای امامزاده داوود‌(ع)، کیگا، رندان و طالون از نعمت گاز بهره مند شدند. پروژه‌ای که با توجه به ارتقاع ۲۵۰۰ متری منطقه و سرمای هوا با سختی‌های بسیاری مواجه بود اما به همت شرکت گاز استان و فرمانداری تهران این مهم محقق شد و ۱۳۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.
استاندار تهران تاکید کرد: به لحاظ فنی این پروژه با احداث خط لوله ۱۵ کیلومتری در ارتفاع ۲۵۰۰ متری با پیچیدگی‌های بسیار با عزم شرکت گاز و فرمانداری اجرایی شد.