kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وقتی از زبان اصلاح‌طلبان می‌شنوید که «سردار شهید سلیمانی از آقای ظریف الهام می‌گرفت» تعجب نکنید اگر فردا بگویند بیرون کردن تروریست‌های داعشی از عراق و سوریه کار ظریف و برجام بوده است!!
0049---0911
* چند سال پیش قرارداد خرید ده‌ها فروند هواپیمای مسافربری با دول بدعهد اروپایی منعقد و وزیر بی‌کفایت قبلی راه و شهرسازی با یکی دو فروند تعمیراتی آن عکس یادگاری گرفت و چه هیاهویی راه انداختند و به منتقدان تاختند و از آن به عنوان موفقیتی بزرگ یاد کردند! چرا حالا نامی از آن موفقیت بزرگ برده نمی‌شود؟! راستی بقیه هواپیماها و سرانجام قرارداد چه شد؟!
1648---0915
* چطور دو وزارتخانه عریض و طویل صمت و جهاد کشاورزی از مدیریت تولید و توزیع دو قلم مرغ و تخم مرغ عاجزند یا خدای ناکرده نفوذی‌های خودفروخته در این دو وزارت کارها را به سمت دیگری مدیریت می‌کنند تا نظام را به ناکارآمدی متهم نمایند... لازم است دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی قضایی به چنین مواردی ورود نمایند و نگذارند چند خودفروخته با آبروی نظام بازی کنند.
علیمردانی و فرخی
* عذرخواهی رئیس صدا و سیما از آقای رئیس‌جمهور بابت اسائه ادبی که توسط یکی از میهمانان سیما به آقای روحانی شده بود یکطرفه است. چرا رئیس‌جمهور بابت توهین‌ها و جسارت‌های متعدد خود به منتقدین که در همین رسانه هم پخش شده عذرخواهی نمی‌کند؟
5107---0913
* مناظره آقای شریعتمداری عزیز و آقای خرازی را شنیدم. پیشنهاد می‌کنم اولین سؤال از کسانی که از برجام دفاع می‌کنند این باشد که آیا متن قرارداد برجام را خوانده‌اید؟ چون خود امضاءکنندگان قرارداد هم تازه متوجه شده‌اند که به جای کلمه لغو از کلمه تعلیق استفاده شده است.
1370---011
*آقایان مدعی اصلاحات یادمان نرفته که اصلاحاتچی‌ها در فتنه 78 و 88 سربازان نیروی انتظامی را با وحشیانه‌ترین شکل در وسط خیابان زجرکش نمودند ولی شما سوت و کف زدید! حال به خاطر یک سیلی که به عذرخواهی نماینده خطاکار منتهی شد مرثیه‌سرایی می‌کنید! ننگتان باد ای وطن‌فروشان.
نیک‌طبع
* کسانی را می‌شناسیم که در سال‌هایی که کتک زدن نظامی و سرباز مد نبود در فتنه 88 علاوه بر کتک زدن سرباز او را در هوای سرد زمستان لخت کردند. لباس او را هم به آتش کشیدند. حالا همان‌ها شده‌اند حامیان سینه‌چاک سرباز!
حسامی
* نقشه تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام در کاخ سفید، لندن و اسرائیل طراحی می‌شود و البته عده‌ای وطن‌فروش در داخل آنها را اجرا می‌کنند.
0210---0915
* دولت طی7 سال و نیم تلاشی نکرد که من معلول با 8 سرعائله زیر چرخ تورم، گرانی، بیکاری، رکود و... له نشوم، حالا در این 6 ماه باقیمانده چگونه می‌خواهد از شرمندگی ما خارج شود؟!
1634---0912
* با تشکر از روزنامه کیهان، خدا توفیق دهد شما را که مشکلات را منعکس می‌کنید. ان‌شاءالله که دولت بعدی دولتی جهادی باشد مشکلات مردم را جهادی حل کند و اولویت آن معیشت مردم ضعیف باشد.
3408---0919
* مسئولین دولتی گاهی صحبت از مقاومت می‌کنند انسان تعجب می‌کند اگر دولت و دولتمردان اهل مقاومت بودند این شرایط سخت اقتصادی بر ما مردم حاکم نمی‌شد و مثلا بنده ورشکسته و خانه‌نشین نمی‌شدم. آنها حتی حاضر به شنیدن درد دل‌های مثل من نیستند.
5578---0938
* پاسخگوی خسارت رسوب میلیون‌ها تن انواع کالا در گمرکات و فاسد شدن برخی از آنها چه کسی است؟!
1938---0937
* وقتی دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد و حتی دولتی‌ها صندلی مازاد برای جذب دانشجو دارند و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرند دلیل مخالفت و ممانعت آنان با ادامه تحصیل دانشجویان منصرف از رشته غیر مورد علاقه خود در رشته‌های جدید بورسیه‌دار چیست؟
8495---0911
* لایحه رتبه‌بندی معلمان پس از گذشت 9 سال همچنان بلاتکلیف است. انصاف نیست نسبت به حقوق فرهنگیان کشور تا این حد بی‌توجهی بشود و این قشر مورد کم‌لطفی قرار بگیرند.
1577---0914 و چند خواننده دیگر
* از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌شود نسبت به پرداخت اضافه‌کاری معلمان در سال 98 اهتمام ورزند.
0966---0916
* رئيس بانک مرکزی گفته که اگر اقدامات ایشان نبود دلار به 50 هزار تومان می‌رسید. بسیار خوب ولی 7 برابر شدن قیمت مسکن، خودرو، اجناس، گرانی مرغ، گوشت و حبوبات و لبنیات و... و تورم بیش از 50 درصدی را چه کسانی باید پاسخگو باشند؟
عسگری
* بدعتی را که این دولت در 8 سال گذشته گذاشته به این آسانی از بین نخواهد رفت. کاری کرده‌اند که سه دهک بالای جامعه بخش بزرگی از توان 7 دهک باقی جامعه را از آنان دریغ کرده و به خود اختصاص داده‌اند.
0210---0915
* چرا بانک ملی سیستم سبا و جابه‌جایی پول‌ها را بسته است؟! در بعضی موارد هم مشکل را نداشتن تلفن همراه افراد قید می‌کنند. فردی که تا بازنشستگی به دنبال خرید تلفن هوشمند نبوده و حالا در سن پیری و کهولت است چرا باید چند میلیون با این تورم و گرانی و... هزینه کند برای ابزاری که نه به آن علاقه دارد و نه بعضاً توان خرید آن را؟!
بیگی
*  وقتی تخلفات و غیرقانونی بودن دریافت درصد سود تسهیلات بانک‌ها محرز شده آیا وقت آن نرسیده که بانک مرکزی تنها متولی رسیدگی به این موضوع و ابلاغ‌کننده دستورالعمل‌ها، تمام بانک‌ها را به نحوی مدیریت کند که دیگر تخطی از بند و تبصره‌های بانکی تکرار نشود؟ انتظار این است که بانک‌ها محلی امن و مطمئن برای فعالان کار و تولید باشند.
6263---0938
* هر ساله در فصل زمستان شهرداری‌ها اقدام به هرس درختان می‌کنند و با این کار مقدار بسیار زیادی شاخه و چوب به دست‌ می‌آید که می‌تواند برای ساخت نئوپان مورد استفاده قرار بگیرد ولی متاسفانه گویا به دلیل عدم مدیریت صحیح از بین می‌رود. شایسته است در این مورد اقدام اساسی صورت بگیرد.
8949----0912
* تعرفه‌های گزاف دفترخانه‌ها، کارشناسان رسمی دادگستری و وکلا از یک سو و افزایش ناگهانی چندین برابری اجاره‌ها، هزینه نقل و انتقالات در اوقاف و امور خیریه و دیگر ادارات از سوی دیگر، عرصه را به مردم تنگ کرده است. ان‌شاءا... متولیان دستگاه قضائی و  نمایندگان مجلس فکری اساسی برای رفع فشارهای اقتصادی و معیشتی نمایند.
عبداللهی
* بیش از 20 سال است که محدوده‌ برخی روستاها و شهرها براساس قانون تقسیمات کشوری، گسترش نیافته و این موجب شده که بسیاری از ساخت و سازهای مردم که با سختی و خون و دل خوردن انجام شده، به عنوان غیرقانونی محسوب و حکم تخریب برای آنها صادر شود. علی‌رغم تصریح قانون مجلس مبنی بر واگذاری انشعابات موقت، وجود ده‌ها قانون و نهاد تصمیم‌گیر موجب شده مردم همچنان سرگردان در ادارات و از امکانات اولیه زندگی محروم شوند. امید است متولیان ذیربط و نمایندگان مجلس فکری اساسی نمایند.
یک پیام