kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۵۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



قول می‌دهیم سؤال سخت نپرسیم!
 محمد مهدی رحیمی: «اینکه وزیر خارجه در هفته اخیر با سه روزنامه گفت‌وگو کرده خیلی خوب است، اما چرا فقط رسانه‌های اصلاح‌طلب؟ آقای ظریف شما که می‌گویید حتی با صدام هم مذاکره کردم چرا درخواست چندباره رسانه‌های اصولگرا و انقلابی برای مصاحبه تفصیلی را رد کرده‌اید؟ قول بدهیم سؤال سخت نپرسیم وقت می‌دهید؟»
حضرت عباس(ع) که بود؟
 مازیار بیژنی: «در روایات ما از حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان یک عالم و فقیه با بصیرت سیاسی یاد شده و در روضه‌ها و مراسمات ما تصویری که از ایشان ترسیم شده جوانی خوش سیما و تنومند است که همه عمرش تا روز عاشورا گوشه‌ای ساکت و مودب ایستاده بوده.»
تنهایی یا ابر قدرت؟
 کاربری نوشت: « دلیل تنهایی استراتژیک ایران در ۴۰سال گذشته چیه؟ این سؤال اول روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با آقای ظریف. اگر فارس، مهر، وطن یا... فرصت مصاحبه با آقای وزیر رو پیدا کنند احتمالا خواهند پرسید کدام دیدگاه ژاندارم دیروز منطقه رو ابرقدرت امروز کرده و ابرقدرت دیروز رو طرف مذاکره امروز.»
تلاش اصلاحات برای انتخابات آینده!
 سیدمحمد جواد حسینی: «جریان اصلاحات برای اینکه ورق انتخابات پیش رو را به نفع خود ورق بزنند دست به هرکاری میزنن. از پروژه نظامی هراسی تا بیان کردن انتخابات پیش رو انتخاباتی با جریانی محدود و.... می‌باشد و تخریب چهره انقلابیون. لازمه اینو یادآوری کنم پیروز این انتخابات بصیرت مردم است.»
بهزاد طور!
 ایمانی:«بهزاد نبوی: اختیارات رئیس‌جمهور 10 درصد هم نیست و نمی‌تواند کار کند. نهاد «اجماع ساز» اصلاح‌طلبان برای معرفی نامزد نهایی، با حضور بهزاد نبوی تشکیل شد. قسم حضرت عباس را باور کنیم؟ یا دُم خروس را؟!»
تأثیر یک طرح خوب
 کبری آسوپار: «‏وقتی قرار شد محدودیت تردد، بین استان‌ها و نیز داخل شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ اعمال شود، در توئیتر چقدر جوک ساختند و این سیاست را بی‌تاثیر دانستند. اما حالا که تعداد فوتی‌ها از ۵۰۰ به زیر ۱۰۰ نفر رسیده، یک نفر هم نمی‌نویسد ما اشتباه کردیم، تاثیرش را نمی‌فهمیدیم، دانشش را نداشتیم.»