kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

یک‌هزار واحد مسکونی برای ایثارگران مازندران ساخته می‌شود

تفاهمنامه ساخت یک‌هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای جانبازان و ایثارگران دیروز شنبه در حاشیه نشست شورای اداری مازندران توسط استاندار این استان و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران کشور امضاء شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این تفاهم‌نامه، واحدهای مسکونی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران در شهرهای مرزن‌آباد، نور و بهشهر با تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای چهار درصدی ساخته می‌شود.
بر اساس آمارهای رسمی، حدود ۲ هزار جانباز و ایثارگر استان مازندران فاقد مسکن هستند که با این تفاهم‌نامه نیاز حدود ۵۰ درصد از آنها تامین می‌شود.
همچنین در این نشست تفاهم‌نامه ایجاد سه‌هزار شغل در بخش دولتی و خصوصی برای سه‌هزار نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران مازندران در مدت ۳۶ ماه به امضاء رسید.
طبق گزارش‌های رسمی هم‌اکنون حدود شش‌هزار نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران مازندران با مدارک تحصیلی مختلف جویای کار هستند.
سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی کشور صبح دیروز به استان مازندران سفر کرد.
ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری، دیدار با مادر شهید حمزه‌علی گردشگری از شهدای نیروی زمینی ارتش، دیدار با جانباز ۴۰ درصدی جمع‌الله تور سوادکوهی و آزاده و جانباز ۷۰ درصد ایوب عبادی‌زاده از جمله برنامه‌های معاون رئیس‌جمهوری در این سفر بود.