kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

حضور زائرانی از قاره آفریقا برای زیارت مزار حاج قاسم

پای عشق که در میان باشد، قاره آفریقا هم که باشی خودت را برای دیدار یار به گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر حاج قاسم به کرمان می‌رسانی.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حال و هوای عجیبی است دیدن جمع عشاق و دلدادگان مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان که خالی از جمعیت نمی‌شود و هر روز به جمع زائرانش اضافه می‌شود.
من که هر روز ساعاتی را افتخار حضور در گلزار شهدای کرمان دارم و شاهد حضور زائرانی از اقصی ‌نقاط کشور و کشورهای جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه بودم هم فکرش را نمی‌کردم که شب پنجشنبه تماشاگر زائرانی از یک کشور قاره آفریقایی نیجریه باشم.
برخی تنها آمده‌اند، برخی همراه زن و فرزند و عده‌ای هم همراه کاروان از راه‌های دور خود را به پایتخت مقاومت جهان اسلام رسانده‌اند.
اما پای عشق که در میان باشد، قاره آفریقا هم که باشی خودت را برای دیدار یار به گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر حاج قاسم به کرمان می‌رسانی و چه زیبا و عاشقانه عرض ارادت می‌کردند.
پایتخت مقاومت جهان اسلام و گلزار شهدای کرمان یک سالی است که ملجا و پناه دلدادگان، عاشقان و زائرانی است که از گوشه و کنار دنیا خود را به استان کرمان و مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی می‌رسانند. یکی پیاده می‌آید و یکی مشقت راه طولانی را بر خود هموار می‌کند تا ساعتی در شکوه و معنویت گلزار شهدای کرمان با سردار دلها درددل کرده و تجدید عهد و پیمان کند.