kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



ترامپ! با ترس، زندگی خواهی کرد
 زینب سلیمانی: «آقای ترامپ، تو پدرم را به این امید واهی که به نوعی قهرمان دیده شوی به قتل رساندی، حال آنکه او ژنرالی بود که پیروزمندانه جنگ علیه داعش و القاعده را رهبری کرد. اما تو در عوض، مغلوب، منزوی و درهم‌شکسته شدی. کسی تو را قهرمان نمی‌بیند، بلکه به عنوان کسی می‌بینند که زندگی‌اش را در ترس از دشمنانش به سر خواهد برد.»
بازهم سکوت رسانه‌های مدعی آزادی بیان
 استیون: «بیش از 8 میلیون انگلیسی (17.4 درصد بزرگسالان این کشور) طی یکسال اخیر برای گذران زندگیشان مجبور شده‌اند وام و قرض بگیرند. چرا رسانه‌های فارسی زبان حاضر در لندن، حرفی از اوضاع بحرانی این کشور نمیزنند؟!»
نبندید دهان‌ها را
 صادق نیکو: «برنامه زاویه و عواملش و مدیران شبکه ۴ مدت‌هاست زیر انواع فشارهای داخلی و خارجی هستند. دولت می‌خواهد از مهمان شکایت کند؟ خب بکند! مجازاتش کنید! ولی فشار برای تعطیلی موقت یا دائمی برنامه زاویه و عواملش؛ خسارت است! اگر دلسوز هستید یکی از معدود برنامه‌های موفق صداوسیما را خفه نکنید.»
چطور می‌تونید این همه خبیث باشید؟
 پهلوانی: «‌داعش مسئوليت حمله تروريستی ‎بغداد رو كه نزديك ٣٠كشته و ١٠٠زخمى داشته به عهده گرفته بعد ‎BBC نه به حمله تروريستى اشاره كرده نه گروه تروريستى، رسماً با خطاب كردن داعش به «گروه دولت اسلامى» بهش رسميت داده. اينهمه خباثت رو چطورى هضم مي كنى؟»
اعلام خطر
 حامد کاشانی: «همان‌طور که دولت پاسخگو به بورس دعوت کرد، امروز نیز باید با سند نشان دهد، بورس را دستکاری نکرده و با پاسخگویی صادقانه مردم را امیدوار نماید. دخالت بیرونی در بورس، ضربه به امنیت ملی، نابودگر همبستگی مردم و حاکمیت و ظلم آشکار به شهروندان است.»
باهوش باشیم
 جعفر بلوری: «بعید نیست بایدن برای جلوگیری از «حذف» برخی جریان‌های سیاسی در ایران، یکی دو تحریم نه چندان موثر از هزاران تحریم را لغو کند. قدرت جادویی رسانه، آنرا برای مردم برجسته نماید. گشایشی سطحی و کوتاه مدت(نه واقعی و اصولی) در اقتصاد ایجاد شود. یعنی همان چرخه باطل سال‌های گذشته، تکرار شود!»
چگونه مرنجیم؟
 احمد عبداللهی نژاد: «ملاعلی همدانی خدمت شیخ حسنعلی اصفهانی رسید و تقاضای موعظه کرد. ایشان فرمود: مرنج و مرنجان. سؤال کرد: خب مرنجان راحت است، اما مرنج را چکار کنیم؟ فرمود: خودت را کسی ندان؛ بر مال و جمال خویشتن غره مشو، کان را به شبی‌ برند و آن را به تبی.»
روز جهانی بغل
 وقتی آدمای فانتزی از روز جهانی بغل صحبت می‌کنند باید این عکس رو ببینند...