kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۰۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

 * رزمایش موشکی و پهپادی پیامبر اعظم(ص) با استفاده از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن به همراه پهپادهای با برد 2000 کیلومتر بیانگر عبور توانایی‌های نظامی ایران از انهدام رژیم جعلی درمنطقه است تا بایدن صهیونیست دل‌نگران این رژیم کودک‌کش باشد و دچار اشتباه محاسباتی نشود!
قاجار دولو
* درود بر شرف و غیرت سردار دکتر سلامی که پیامش عزت‌آفرین است. بی‌تردید دشمن سلاح تحریم را برزمین نخواهد گذاشت. باید با اقتدار این سلاح را از کار انداخت. یعنی باید به دنبال خنثی‌سازی تحریم باشیم، چون لغو شدن یا نشدن آن در دست دشمن است.
دولابی
* آقای ظریف فقط اظهار داشته که یک سال و نیم قبل از شهادت سردار سلیمانی در آمریکا با برخی از آمریکایی‌ها ملاقات داشته است. ولی سخنگوی وزارت امور خارجه چندی قبل گفت، ایشان در این سفر اخیر با چند سناتور آمریکایی ملاقات دوستانه داشته است.
ابوالقاسمی
* آمریکای جنایتکار و جهان‌‌خوار که روزی نیروهای خود را در منطقه غرب آسیا برای آدم‌کشی و غارتگری گسیل می‌کرد کارش به جایی رسیده است که امروز 25/000 نیروی نظامی خود را برای حفاظت از کاخ‌سفید و کنگره فرستاده است. حال و روز آمریکا قطعا بدتر از این هم خواهد شد. غرب‌گرایان داخلی ببینند به چه کسانی تکیه کرده و امید بسته‌اند.
طاهری
* دولت مدعی تدبیر برای رفع کسری بودجه با قول‌های کاذب در بورس توسط عوامل خود، پول مردم را به فنا داد و حالا از بیت‌المال برای قشر آسیب‌دیده کمک می‌کند.
احمدی - اصفهان
* ای کاش جریان اصلاحات آمریکایی از هم‌حزبی‌های ترامپ یاد می‌گرفتند که آشوب طرفداران او را محکوم کردند آن‌ها هم یک بار آشوبگری همراهان خود در فتنه 88 را محکوم می‌کردند!
4622---0911
* با توجه به خباثت‌ها و شیطنت‌های انگلیس روباه پیر و فرانسه بدعهد و پلید در انتقال خون‌های آلوده به کشورمان و جنایت‌های بی‌شمارشان علیه ملت و کشورمان، از نیروهای مقتدر نظامی درخواست می‌کنم برد موشک‌های کروز را تا 6 هزار کیلومتر افزایش دهند تا این دشمنان قسم‌خورده جرأت عرض‌اندام برای نظام نداشته باشند.
کریمی - پدرشهید
* مدیرانی که دنبال افزایش قیمت خودرو هستند مرفهین بی‌درد جامعه‌اند که مشکلات مردم را درک نمی‌کنند و هر روز به ثروتشان افزوده می‌شود.
1154---0937
* حرف‌های بی‌ربط و مشمئز‌کننده‌ای که فائزه هاشمی در مصاحبه اخیر خود به زبان آورده بیرون ریختن مسائلی بود که ممکن است برای بعضی از افراد جامعه تازگی داشته باشد ولی برای کسی که به گذشته و زیاده‌طلبی‌های او آشنا باشد جای تعجب ندارد. از کوزه همان برون تراود که در اوست.
9527---0913
* دو بازیکنی که در فتنه 88 در جریان بازی ایران و کره با دست‌بند سبز ظاهر شدند و به حمایت از فتنه‌گران پرداختند و بازی یک بازیکن ایرانی دیگر مقابل یک تیم رژیم صهیونیستی را تایید کرده بودند آیا واقعا قصد سکانداری فدراسیون فوتبال را دارند؟ در این صورت آیا می‌توان به آنان چنین اجازه‌ای داد؟
7594---0910
* در مسکن مهر«مهرشهر» به علت کرونا در یک انباری 2 متری با طراحی میزکار، سه هزار قلم جنس جا داده‌ام مثل یک مغازه مشکل تعمیر و مایحتاج مردم محل را تامین می‌کنم. و با این وسیله و ابزار (تاسیسات و تعمیر) مخارج زندگی را درمی‌آورم و تامین می‌کنم. سوژه خوبی هستم برای خوانندگان که در یک فضای 2 متری با همت و تلاش می‌توان از عهده مخارج حتی در بدترین شرایط مثل کرونا و بیکاری، تورم و گرانی و... برآمد. من عاشق انباری‌ام هستم و به جوانان نشان داده‌ام که می‌شود با 2 متر جا هم کار کرد.
عباس نورپور
* متاسفانه مشکل بزرگ آلایندگی ناشی از خودروهای سبک و سنگین بنزینی و نفتی و موتورسیکلت‌ها به رغم اجباری شدن معاینات فنی با اعمال قوانین محدودیت‌های تردد و ترافیک و... حل نشده است. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر شاهد تولید موفقیت‌آمیز خودرو و موتورسیکلت‌های برقی بوده‌ایم، آیا وقت آن نرسیده که جایگزینی آنها به جای خودروهای بنزینی به صورت جدی پیگیری شود.
6263---0938
* از مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی درخواست می‌شود با رایزنی با بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد برکت، و... در امر تهیه مسکن‌های 50- 40 متری برای افراد تحت پوشش فاقد مسکن به ویژه خانم‌های بالای 60 سال اهتمام ویژه‌ای نمایید تا چند سال آخر عمر خود را بدون دغدغه جابجایی هر ساله و کرایه‌های سرسام‌آور، زندگی آرامی را تجربه کنند.
فرخی و طاهری
* چرا دولت به موقع نسبت به تامین و واریز حقوق بازنشستگان که کلی بدهی و اقساط و هزینه قبوض آب، برق و... دارند اقدام نمی‌کند؟! ما که حقوق نجومی و منبع دیگر درآمدی نداریم.
7926---0914  و 3949---0912
* بودجه‌ در نظر گرفته شده توسط دولت برای رتبه‌بندی فرهنگیان در سال 1400 بسیار کم است. از مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون فرهنگی، اقتصادی و... درخواست افزایش آن را دارم.
کاظمی فرهنگی از مشهد مقدس
* از رانندگان کارخانه سیمان تهران هستم. از چهارشنبه هفته قبل، بار‌گیری قطع شده و کارخانه اصلا سیمان ‌بارگیری نمی‌کند و باعث شده که هم رانندگان بیکار شده و هم شرکت‌های بتن کارشان به مشکل برخورد کند، قیمت سیمان چند برابر شده و تبعات خیلی بدی را در جامعه ایجاد کرده است. لطفا مسئولان دلیل این تعطیلی را اعلام و این وضعیت را اصلاح کنند.
4363---0919
* بیماری صرع قابل کنترل دارم و پزشکان قائلند که مشکل من توسط پروفسور سمیعی قابل حل است. با این مشکلات و گرانی‌ها بارها و بارها از همدان تا تهران تردد کرده و از وزارت بهداشت درخواست مشکل خود را مطرح نموده‌ام ولی متاسفانه پاسخ امیدوار کننده‌ای نمی‌دهند. می‌گویند ما خبر از پروفسور و رفت و آمدهایش نداریم! از مسئولین امر درخواست می‌کنم مشکل مرا حل و خانواده‌ام را از نگرانی و اضطراب برهانند.
هادی بختیاری- همدان
* به مسئولان امر در دولت به ویژه به مسئولین ستاد تنظیم بازار پیشنهاد می‌کنم محصولاتی را که مشمول تنظیم بازار است در فروشگا‌ههایی که کاملا دولتی و زیر نظر مستقیم دولت است به مردم عرضه کنند تا دست دلالان از بازار فروش قطع شود.
5720---0937
* بسته حمایتی غیرنقدی 6 ماهه 6 مرحله‌ای کمک معیشتی مصوبه مجلس چرا اجرا نمی‌شود؟!
2646---0916
* امیدوارم وزیر نفت در پایان دوره مسئولیت خود در دولت تدبیر در مورد تعدیل مدرک مقطع دوم کارکنان تجدیدنظر کند و مثل سایر ارگانها موافقت کند که قانون تعدیل مدرک، عطف بماسبق نگردد.
0685---0916
* از شهرداری منطقه 19 تهران خواهشمندیم در خیابان شهید زلفی ریشه درختان خشکیده در چاله‌ها را برداشته و درختان جدید جایگزین کنند. این خیابان ظرفیت درخت کاری در چاله‌های با وسعت آن را دارد.
1613---021