kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

30 بهمن آخرین فرصت ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی توقیف ‌شده

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آخرین فرصت برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی توقیف‌شده در پارکینگ‌ها ۳۰ بهمن است.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی همه‌خانی با بیان اینکه بعد از 30 بهمن موتورسیکلت‌های رسوبی بلاصاحب و رها شده محسوب می‌شوند، از مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی در تهران که هنوز برای ترخیص موتورسیکلت خود از پارکینگ‌ها اقدامی نکرده‌اند خواست در فرصت باقی مانده برای ترخیص موتورسیکلت خود به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.
همه‌خانی افزود: مرحله دوم تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها رو به اتمام است و مالکان موتورسیکلت‌های مذکور تنها یک ماه فرصت دارند تا با در دست داشتن حداقل مدارک برای تحویل موتورسیکلت خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: مرحله نخست این طرح تا 17 بهمن بود اما تاریخ آن تا اواخر بهمن تمدید شد و این فرصت بسیار مناسبی برای مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی است که تاکنون فرصت مراجعه و تحویل موتور خود را پیدا نکرده‌اند.
این مقام انتظامی یادآور شد: با تسهیلات ایجاد شده بنابر دستور فرمانده نیروی انتظامی از جمله کاهش هزینه نگهداشت بر اساس مصوبه سال 94 هئیت وزیران و عدم دو برابر شدن جریمه‌های آنها در مدت توقیف، مالکان و متصرفان (و نماینده قانونی) موتورسیکلت‌هایی که بین بازه زمانی سال‌های 90 تا 98 به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند، فرصت را غنیمت شمرده و هرچه سریع‌تر نسبت به حضور در دفاتر پلیس + 10 شهر تهران با در دست داشتن مدارک اقدام کنند.