kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
دادستان کل کشور در دیدار با خانواده دانشمند شهید هسته‌ای خبر داد

تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به پرونده و ابعاد ‌ترور شهید فخری‌زاده

دادستان کل کشور با حضور در منزل شهید محسن فخری‌زاده، با خانواده دانشمند شهید هسته‌ای و دفاعی کشورمان دیدار کرد.




به گزارش خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام منتظری در دیدار با خانواده شهید محسن فخری‌زاده، با‌ اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر لزوم پیگیری تلاش علمی ‌و فنی این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، بر رسیدگی به ابعاد حقوقی و قضایی ‌ترور شهید فخری‌زاده تأکید کرد.
وی با بیان اینکه دست پلید استکبار به سرکردگی آمریکا و با هدایت رژیم منحوس صهیونیستی در این حادثه کاملاً نمایان است، خاطرنشان کرد: در مجموعه قوه قضائیه با دستور ریاست قوه قضائیه، کارگروهی تشکیل و به‌زودی به پرونده و ابعاد ‌ترور این شهید بزرگوار در ابعاد ملی و بین‌المللی رسیدگی خواهد شد.
حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
در منزل شهید فخری‌زاده
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید فخری‌زاده تأکید کرد: امروز قدرت علمی‌ کشور به برکت خون شهدایی است که مظلومانه به شهادت رسیده‌اند.
به گزارش «ایثار»، سعید اوحدی با حضور در منزل شهید فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: شهید فخری‌زاده در زمینه مسائل علمی ‌چنان عظمتی داشتند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ایشان اسم می‌برد و توسط بدترین انسان‌ها نیز به شهادت
رسیده‌اند.
وی افزود: امروز قدرت علمی‌ کشور به برکت خون شهدایی است که مظلومانه به شهادت رسیده‌اند و درخت علم و دانش و درخت انقلاب اسلامی با خون پاک این عزیزان تنومند شده است.
فرزند شهید فخری‌زاده نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت ادامه یافتن تفکر شهید فخری‌زاده گفت: ادامه چنین تفکری بسیار مهم است زیرا باعث رشد و پرورش نیروهای جدید خواهد شد.