kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
فرمانده سپاه هرمزگان:

سپاه برای بانوی آسیب دیده بندرعباسی خانه می‌سازد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: سپاه استان در صورت واگذاری زمین توسط مسئولان به مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای بانوی آسیب دیده بندرعباسی می‌سازد.



سرتیپ اباذر سالاری، در عیادت از زن سرپرست خانوار بندرعباسی ضمن محکوم کردن این رفتار ماموران شهرداری افزود: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب‌پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب پذیر و نیازمندان اینچنینی در جامعه اقدام می‌کند.
وی بیان داشت: همچنین سپاه علاوه‌بر رفع نیازهای آموزشی و تحصیلی فرزندان خانواده‌های محروم، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد، به طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
سالاری یادآورشد: در صورت تخطی از قوانین و مقررات توسط افراد به هر دلیل توصیه می‌شود ماموران ادارات بویژه شهرداری‌ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، حفظ حرمت و کرامت افراد و پرهیز از برخوردهایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه‌دار شدن افکار عمومی می‌شود، خوراک تبلیغاتی برای معاندین را فراهم نکنند. وی گفت: باتوجه به برخورد غیرقابل دفاع مامورین شهرداری بندرعباس با این زن بی‌سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون این رفتار را به شدت محکوم کرده و درخواست برخورد جدی با مسببان آن را داریم.
درپی انتشار تصاویر و فیلم در فضای مجازی که تخریب منزل مسکونی یک بانوی سرپرست خانوار توسط کارکنان شهرداری بندرعباس را نشان می‌داد و منجر به خودسوزی این بانوی جوان شده بود، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان شامگاه جمعه از این بانوی بی‌سرپناه عیادت کردند.
 مجوز‌ جدید ساخت منزل برای بانوی هرمزگانی صادر می‌شود
شهردار بندرعباس از بانویی که اخیرا سرپناهش توسط عوامل شهرداری تخریب و پس از آن اقدام به خودسوزی کرده بود عیادت کرد. عباس امینی‌زاده شهردار بندرعباس در دیدار با بانوی مصدوم شده از وی برای اتفاقات پیش آمده دلجویی کرد. وی در این دیدار با بیان اینکه نیرو‌های متخلف شهرداری نیز از خدمت معلق شده‌اند و در چارچوب قانون با آنها برخورد می‌شود، گفت: از روز نخست دستور دادیم که تیم برخورد‌کننده در فیلم از تخلفات معلق شوند تا بررسی‌ها صورت گرفته و تصمیم مقتضی گرفته شود.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: در این ملک تخریب شده از نظر قانونی کاربری آن فضای سبز و متعلق به راه و شهرسازی است، هرگونه ساخت و ساز در این مکان غیرقانونی بوده و هم تصرف هم ساخت و ساز غیرقانونی و بدون دریافت مجوز دو اقدام صورت گرفته است.
وی گفت : هیچکسی نوع رفتار صورت گرفته را نمی‌پسندد. به گفته شهردار بندرعباس، شهرداری مجوز‌های لازم را برای ساخت منزل این بانوی هرمزگانی به طور قانونی صادر می‌کند.