kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* رهبر معظم انقلاب از اول فرمودند به آمریکا و آمریکا‌یی‌ها خوش‌بین نیستند ولی دولت آقای روحانی به‌ویژه اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور در برجام بنا را بر اعتماد به دشمن گذاشتند و آنچه که نباید اتفاق بیفتد اتفاق افتاد. حال متوجه شده‌ایم که حق با حضرت آقا بود. البته شناخت امروز ما با هزینه زیاد همراه شده است و دولتمردان باید پاسخگو باشند.
3107---0902
* ترامپ رئیس‌جمهور شکست‌خورده آمریکا شکست خود را از عدم موافقت ایران با موضوع مذاکره می‌بیند فلذا با تهدید کشورمان درصدد تخلیه فشارهای روانی وارده آمده و کارش به عربده‌کشی رسیده است.
3107---0902
* وقتی سفیر روباه پیر انگلیس در اغتشاشات حضور پیدا می‌کند ولی از سوی دولت ایران مورد مواخذه قرار نمی‌گیرد معلوم است که مجری بی‌بی‌سی جسارت پیدا کرده و به مقامات عالی کشور توهین می‌کند.
3107---0902
* به برکت انقلاب اسلامی، ایران بعد از انقلاب در تمام نقاط دنیا شناخته‌شده است. در آمریکا هر دو نامزد حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در مناظره‌های خود نمی‌توانند به ایران اشاره‌ای نکنند. امیدواریم بزک‌کنندگان غرب به خودشان بیایند و روی ملت و کشور خود تکیه و سرمایه‌گذاری بکنند.
7345---0912
* برگشت آمریکا به برجام به نظرم بسیار خطرناک است و کشور را تهدید می‌کند تا پس از چندی مکانیسم ماشه را فعال و تمام تحریم‌ها از طریق شورای امنیت سازمان ملل دوباره برگردد!
بیگ‌زاده
* اگر در هفت سال گذشته فقط ده درصد از بودجه دولت هدف‌گذاری واقعی برای خوداتکایی کشور شده بود الان وضع بهتری داشتیم. عرضم این است که آقای رئيس‌جمهور فقط سخنرانی می‌کنند و دولت ایشان هم به روزمرگی افتاده است.
0049---0911
* با توجه به نقش شیطان بزرگ و همدستان شرورش چون رژیم جعلی آل‌سعود یهود، انگلیس و فرانسه و... در فتنه 88، لازم است دستگاه دیپلماسی و رسانه ملی و... در بحث تقلب در آمریکا، حداکثر بهره‌برداری را در عوض فتنه 88 بکنند.(چیزی که عوض دارد گله ندارد)
1648---0915
* تا دیروز صحبت از دوگانه معیشت با هسته‌ای مطرح می‌شد و بالاخره هر دو را نابود کردند! با آمدن بایدن، دوگانه موشک و معیشت را مطرح می‌کنند تا دوباره این عنصر بازدارنده را نابود کنند! فردا نیز دوگانه معیشت و حضور منطقه‌ای را پیش خواهند کشید که عراق، سوریه، لبنان و... چه ارتباطی با ما دارد! تا بالاخره هسته مرکزی جریان مقاومت را در منطقه برچینند. رفتار جریان منفعل تنها هزینه انقلاب را سنگین و سنگین‌تر می‌کند و الا انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد.
ابوالقاسمی
* آقای جهانگیری گلایه کرده‌اند که چرا از خدمات دولت تدبیر تقدیر نمی‌کنند؟! آقای جهانگیری! به جای عذرخواهی طلبکار هم شده‌اید! از نابودی ارز، سکه و طلا، هسته‌ای و تورم بالای 50 درصد و تعطیلی چندهزار کارخانه و کارگاه کوچک و بزرگ .... بفرمایید کدام جای تقدیر و تشکر دارد؟!
نیک‌بین
* معاون رئیس‌جمهور در امور زنان گفته اگر این دولت نبود وضعیت کشور بدتر از این می‌شد! یعنی مرغی که در دولت قبل تک‌رقمی بود و امروز به 27 هزار تومان رسیده، اگر این دولت نبود بالای 40-50 هزار تومان رسیده بود! پراید
10 میلیونی که امروز به بالای 120 میلیون رسیده، به 200 میلیون رسیده بود...؟!
عسگری
* با مدیریت میدانی و نتیجه‌بخشی که از آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه شاهدش هستیم تازه متوجه می‌شویم اگر 7 سال قبل رئیس‌جمهور می‌شدند در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به مراتب پیشرفت‌های قابل توجه کرده بودیم ولی متأسفانه اصلاح‌طلبان به خاطر منافع حزبی و جناحی مردم را فریب دادند.
0049---0911
* اگر همه مردم تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند ولی وزارت بهداشت فقط تکیه به داروهای خارجی داشته باشد و در تایید داروهای گیاهی موثر در درمان بیماران کرونایی مجوز صادر نکند، در مهار و مدیریت ویروس کرونا در کشور به نتیجه نخواهیم رسید. زنجیره نفوذ دشمن در دارو و غذا باید حذف بشود تا بتوان به کمک طب مدرن و طب سنتی این ویروس را شکست داد.
5458---0912
* روزنامه آرمان در تاریخ 99/8/25 به نقل از محمد هاشمی نوشته: اصولگرایان بگویند در کدام مذاکره موفق بوده‌اند؟ من هم همین سؤال را از ایشان می‌پرسم که؛ منفعت مذاکرات پرخسارت برجام و 7 سال نگاه به دست کدخدا توسط طیف شما را برای مردم بیان کنید؟!
8559---0914
* تعجب می‌کنم از ایرانی که مهد قدرت، تاریخ و تمدن اسلامی و اقتدارش در منطقه مثال‌زدنی است ولی در رأس قدرت اجرایی کسانی بر مسند ریاست نشسته‌اند که اتحاد و اعتماد کشور را به مخاطره انداخته‌اند.
3018---0911
* از کسانی که توان کنترل قیمت گوجه، تخم‌مرغ و مرغ را ندارند چگونه می‌توان انتظار داشت قیمت ارز، سکه و طلا، مسکن، کرونا و... را کنترل کنند؟! نباید پرتوقع بود!
2995---0915
* در علم پزشکی نمی‌شود نسخه واحدی برای جهان تجویز کرد (به خاطر اختلاف اقالیم و اختلاف مزاج‌ها) لذا انقیاد محض و چشم‌بسته به سازمان بهداشت جهانی، که در حسن نیت او تردید جدی وجود دارد، به کارشناسان ایرانی هم مجال اظهار نظر بدهید تا با عنایت حضرت حق این بلایا برطرف شود.
سید طباطبایی
* در تاریخ 99/8/27 ساعت حدود 10 صبح خبرنگار آلمانی در بازار بزرگ تهران در حین فیلم‌برداری از متکدیان از خانم بچه‌داری که به زمین نشسته و مشغول تکدی بود گزارش و فیلم تهیه می‌کرد که تحریم و کرونا چه وضعی برای مردم ایران ایجاد کرده است؟! به پلیس 110 زنگ زدم آمدند دیدند مجوز وزارت ارشاد دارد! آلمانی که در جنگ تحمیلی با بمب‌های شیمیایی چقدر موجب شهادت رزمندگان ما شد حال که خودشان نیز گرفتارند دلسوز جامعه ما شده‌اند؟!
اللهی
* ناراحتی بنده از این است که همسایه‌های نفتی جنوب کشورمان با جذب و به‌کارگیری نیروهای آموزش‌دیده و متخصص ایرانی مشغول استخراج نفت هستند و به حالت رقابت افتاده‌اند. با این درد چه باید کرد؟
8495---0911
* در بسیاری از شهرهای با وضعیت قرمز متأسفانه بدون کار کارشناسی مساجد را بر روی مردم بسته‌اند تا مبادا افرادی در صف جماعت و دعا و توسل به درگاه خداوند مبتلا به کرونا شوند ولی در پارک‌ها، سگ‌گردانی‌ها، سینما و سالن‌های ورزشی و بساط جمعه‌بازاری‌ها و... هیچ خبری از کرونا نیست؟!
طولابی خرم‌آبادی- فرخی- قادری
* سیلوی گندم ایثار زرین 6 هکتاری در مجاور شهر صنعتی اشتهارد که می‌تواند 2-3 هزار اشتغال ایجاد کند به علت بی‌تدبیری مسئولین به انباری تبدیل شده که خاک می‌خورد!‌ به آقایان جهانگیری و نوبخت و استاندار تهران بفرمایید کجای رفع مشکل این سیلو به تحریم مرتبط است؟! این سیلو در صورت حمایت نیاز استان به آرد را که ده‌ها کیلومتر کامیون‌ها باید راه طی کنند و از ماهدشت و... آرد حمل کنند را رفع می‌کند، با تولید ماکارونی، استان را اغنا می‌کند و... چرا این همه بی‌توجهی در سال جهش تولید به این سرمایه‌های کشور؟! اگر زحمت نیست استاندار تهران سری به این سیلو بزند و از نزدیک با توانمندی آن آشنا شود.
ابراهیم زرگر