kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال

تراکتور و سپاهان به دنبال نخستین پیروزی



دیدارهای هفته دوم لیگ برتر با انجام سه مسابقه در روز پنجشنبه آغاز می‌شود و تراکتور در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود و سپاهان میزبان آلومینیوم اراک است و نفت مسجدسلیمان هم با سایپا دیدار می‌کند. دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بعد از روزهای فیفا و توقفی تقریبا دو هفته‌ای در شرایط سخت کرونایی از عصر امروز(پنجشنبه) آغاز می‌شود. در این روزهای تلخ و سخت فوتبالیست‌ها باید رسالت اجتماعی خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند. فوتبال در حال حاضر بهترین تفریح خانواده‌هاست. بازی‌های مهیج لیگ برتر می‌تواند باعث حضور بیشتر خانواده‌ها در خانه و پای تلویزیون شود و هیجان مثبتی را به جامعه تزریق کند. در ادامه نگاهی کوتاه به سه بازی امروز داریم:
نساجی مازندران- تراکتور سازی تبریز؛ جذاب و هیجان‌انگیز
نساجی مازندران در هفته اول بهترین برد را به دست آورد و با پیروزی 3 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک صدرنشین هفته نخست شد.نساجی تیمی قدیمی و پرهوادار مقابل دیگر تیم محبوب فوتبال ایران قرار می‌گیرد. تراکتور در هفته اول در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد. علیرضا منصوریان البته به هواداران تراکتور وعده روزهای درخشان و بهتر برای قرمزپوشان تبریزی داد. اکنون او در ورزشگاه وطنی قائمشهر و روی چمن مصنوعی به دنبال نخستین برد برای تراکتور است.این مسابقه یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین بازی‌های هفته می‌تواند باشد.
سپاهان- آلومینیوم اراک؛ تقابل ناکامان
دو تیم بازنده هفته اول در هفته دوم به دنبال جبران ناکامی هستند بخصوص سپاهان که بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و جزو تیم‌های پرافتخار لیگ برتر هم محسوب می‌شود. آلومینیوم اراک اما تازه به لیگ برتر صعود کرده و روزهای پرحاشیه‌ای را هم داشته است. رسول خطیبی بعد از ناز وغمزه زیاد بالاخره به اراک بازگشت. تیم اراکی که هفته اول با لباس‌های ایتالیایی خریداری شده بازی کرده بودند در این هفته کار دشواری در اصفهان دارند. محرم نویدکیا اگر می‌خواهد سکان هدایت سپاهان را تا آخر فصل در دست داشته باشد باید اولین سه امتیاز لیگ برتر را دشت کند.
نفت مسجدسلیمان- سایپا؛ اولین برد در شهر اولین‌ها
نفت مسجدسلیمان در هفته اول یک امتیاز سوغات از تبریز به شهر اولین‌ها برد و حالا در خانه میزبان تیم سایپایی است که توانسته قهرمان 4 دوره لیگ برتر را متوقف کند. پرسپولیس مقابل سایپا به تساوی رضایت داد البته خیلی‌ها این نتیجه را حاصل درخشش اکبر منادی درواز‌ه‌بان سایپا می‌دانند. این دو تیم به دنبال اولین برد در شهر اولین‌ها هستند. مجتبی حسینی دستیار همیشگی یحیی گل محمدی اولین تجربه سرمربیگری خود را در لیگ برتر کسب کرده و ابراهیم صادقی جوان هم به دنبال اثبات خود در عرصه مربیگری است.
برنامه کامل هفته دوم مسابقات لیگ برتر به این شرح است:
پنجشنبه 29 آبان 1399
*نساجی مازندران.............................................................................تراکتور(ساعت16:10)
*سپاهان...............................................................................آلومینیوم اراک(ساعت16:20)
*نفت‌ مسجدسلیمان...........................................................................سایپا(ساعت16:35)
جمعه 30 آبان 1399
*مس رفسنجان................................................................گل گهرسیرجان(ساعت16:10)
*ماشین‌‌سازی‌تبریز......................................................................ذوب آهن(ساعت16:35)
*فولاد................................................................................................استقلال(ساعت16:40)
شنبه 1 آذر 1399
*پیکان........................................................................................شهر خودرو(ساعت16:20)
*پرسپولیس...................................................................صنعت نفت آبادان(ساعت16:20)