kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۷۲۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

اخبار کوتاه از فوتبال


 
  *امیر روستایی که در چند روز اخیر مذاکراتی برای پیوستنش به پیکان انجام شده بود، سرانجام با قراردادی یک ساله و به شکل قرضی از پرسپولیس به پیکان پیوست.
*با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مدیر آکادمی این باشگاه معرفی و ناصر فریاد شیران با حکمی از سوی احمد مددی به این مقام منصوب شد. چهار ماه پیش سعید مراغه چیان بازیکن اسبق استقلال به عنوان مدیر آکادمی استقلال انتخاب شده بود که وی دیروز با حکم مددی جای خود را به فریاد شیران داد. مراغه چیان درخصوص برکناری اش از ریاست آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: دلیل این کار را خود مددی می‌داند. چون دیدند تیم‌ها را ساختیم و کارها رو به راه شده بود من را برکنار کردند. من به مددی گفتم شما به خاطر کسانی که معرفی کردید و من قبول نکردم من را بر کنار‌کردید.من یک مصاحبه کردم و گفتم از زمانی که او سرپرست باشگاه شده یک تماس هم با او نتوانسیم بگیریم، شاید به خاطر همین ناراحت شده است.
*تیم ملی کلمبیا این روزها با هدایت کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و به نوعی کلمبیا وارد بحران شدیدی شده است.کلمبیا دیروز در انتخابی جام جهانی 2022 مقابل اکوادور با نتیجه 6 بر یک تحقیر شد و این دومین شکست متوالی کی روش بعد از ازسرگیری مسابقات بود. کلمبیا اکنون با گذشت 4 بازی از مسابقات انتخابی تنها 4 امتیاز از 12 امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول 10 تیمی این مسابقات است. یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست حاصل کار سرمربی سابق تیم ملی ایران برای کلمبیا بوده که انتقاد رسانه‌های این کشور را برانگیخته است.سایت « التمپو» کلمبیا دیروز در گزارشی با تیتر «چه بلایی به سر میراث پکرمن آمده است؟» به انتقاد از عملکرد کی روش پرداخت. این رسانه نوشت: خوزه پکرمن ما را با همین نسل از بازیکنان دو بار متوالی به جام جهانی رساند ولی این میراث اکنون چه اتفاقی برایش افتاده است که مقابل اکوادور تحقیر شده است. کی روش در این مدت حضورش چه دستاوردی جز شکست و ناراحتی بازیکنان کلمبیا داشته است.کی روش سنگین‌ترین شکست تاریخ کلمبیا حداقل در 43 سال گذشته را رقم زد. وقت آن نرسیده است که جسرون، رئیس‌فدراسیون فوتبال تصمیم قاطعی در این زمینه بگیرد.