kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  انتقام سخت
 علی شمخانی در واکنش به کشته شدن سرکرده گروهک تروریستی جیش‌الظلم: «پناهگاه امن و غیرقابل نفوذی برای جنایتکاران و بدخواهان ملت ایران وجود ندارد. دست توانمند مدافعان امنیت جمهوری اسلامی ایران گلوی هر متجاوز و جنایت‌پیشه‌ای را دیر یا زود خواهد فشرد. تاریخ دور و نزدیک شاهد صادقی بر این مدعاست.»
تعاون رمز پیشرفت
 سلمان امیری: «یکی از دلایلی که مردم علاقه‌ای به خرید کالای ایرانی نشون نمیدن چون نقشی در تولید این کالاها ندارن. گسترش تعاونی‌ها باعث میشه تا مردم نقش مستقیم در تولید ملی داشته باشن بنابرین چیزی رو که خودشون در تولیدش نقش داشتن براشون ارزشمندتر از کالای خارجی هست.»
 گنج پیدا کردید؟
 سید نظام‌الدین موسوی: «پس از مخالفت چندباره با بسته معیشتی مجلس، آقای رئیس‌جمهور امروز از پرداخت بسته معيشتی نفری ۱۰۰هزار تومان به خانوارهای کم درآمد خبر داد. آقای روحانی! ما که از هر کمکی به مردم چه پیشنهاد مجلس باشد چه دولت استقبال می‌کنیم. اما شما که تا دیروز می‌گفتید بودجه نداریم. گنج پیدا کردید؟»
عجب دولتی؟!
 محمد مهدی معنوی: «پس از افاضه جهانگیری، امروز روحانی چند پله بالاتر رفت و طی افاضات جدیدی عنوان کرد این ‌دولت همان دولتی است که بالاترین رشد اقتصادی و کاهش یافته‌ترین تورم را در سال‌های اخیر داشته است. مردم رو واقعا چی فرض کردن این حضرات؟»
دلقک‌بازی؛ دنیا هم تماشاچی!
 محمد ایمانی: «رئیس‌جمهور آمریکا، دلقک وحشی از آب درآمده. به هیچ قیمت هم حاضر نیست از دارالاماره کدخدایی پایین بیاید. همه دنیا هم تماشاچی! نصف آمریکایی‌ها (70 میلیون نفر) به دیوانه رای داده و با تعصب پای او ایستادند تا طرف دروغگو رئیس‌ نشود! چه شگفتانه‌هایی که لیبرال دموکراسی در آستین دارد!»
هدیه ارزشمند قوه قضائیه به دولت
 علی بهادری جهرمی:« 874 هزار میلیارد تومان برای بیت‌المال، ماحصل اقدامات فسادزدای قوه قضائیه در ‎دوره تحول است. به عبارت دیگر، در شرایطی که فروش حتی یک بشکه نفت هم غنیمت است، قوه قضائیه ۷۲۵ میلیون بشکه نفت به دولت هدیه داده است. بخش مهمی از اقتصاد غیرنفتی یعنی همین مبارزه با فساد و اصلاح ساختارها.»