kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
وعده پلیس در عید فطر اجرایی شد

حذف چشمگیر تابلوهای پارک ممنوع در تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرایی شدن وعده‌های پلیس در عید فطر مبنی بر حذف تابلوهای غیرضروری پارک‌ممنوع خبر داد.


به گزارش ایسنا، سرهنگ حسن عابدی تاکید کرد: پس از دستور رئیس پلیس راهور ناجا در این خصوص در حال حاضر مشغول آمایش تابلوها و کاهش آنها در سطح شهر هستیم.وی گفت: در این طرح بنا داریم ضمن کاهش چشمگیر این تابلوها برخی از تابلوها را نیز زمان‌دار کنیم.جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ساماندهی انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ، افزود: بر اساس قانون، رانندگان خودروهای جرثقیل حق ندارند از مالک پولی دریافت کنند و موظفند خودرو را با حضور مالک، تحویل وی دهند.
به گفته عابدی، تابلوهای راهنمایی در تهران قابلیت الکترونیکی شدن را دارند و بهتر است این تابلوها تغییر کرده و الکترونیکی شوند.
توقیف موتورهای سه چرخ
وی از توقیف موتورهای سه چرخ خبر داد و گفت: ساماندهی موتورهای سه چرخ برعهده پلیس نیست اما از آنجا که بر اساس آیین‌نامه، تردد این وسایل در سطح شهر ممنوع است بنابراین ماموران پلیس در صورت مشاهده اینگونه وسایل نقلیه، آنها را توقیف می‌کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت در واکنش به گلایه‌های مردم در مورد توقف خودروها در حاشیه بزرگراه‌ها قبل از ورودی محدوده طرح ترافیک نیز با اعلام اینکه مشکلات ترافیکی پایتخت زیاد است، تاکید کرد: اگر ماموران به صورت مقطعی در حال گشت‌زنی در این مناطق باشند از توقف خودروها جلوگیری کرده و آنها را اعمال قانون می‌کنند.