kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* شک و تردیدی نداریم که این همه شهیدی که غزه تقدیم اسلام و مقاومت و آزادی قدس می‌کند نه تنها منجر به آزادسازی غزه با شرایط مقاومت می‌شود بلکه کرانه باختری نیز غزه دیگری خواهد شد. و اینکه رژیم کودک‌کش و خانواده‌کش صهیونیستی مجبور شود غزه را به محمود عباس واگذارد شعار احمقانه و ابلهانه‌ای است و وعده الهی با مقاومتی که غزه از خود نشان می‌دهد تحقق خواهد یافت و پیام سردار سرلشکر سلیمانی که به حق لرزه بر اندام استکبار می‌اندازد عملی خواهد شد.
طالعی
* یک و نیم میلیارد مسلمان در برابر وحشی‌گری سگ‌ هار منطقه که جمعیت آن به 6 میلیون نفر نمی‌رسد چه پاسخی در دادگاه عدل الهی دارند؟
8495---0911
* دولت کودتایی مصر با بستن گذرگاه رفح دست صهیونیست‌های ددمنش و کودک‌کش را در قتل عام مردم باز گذاشته است و متاسفانه رسانه‌ها هم به این موضوع کمتر می‌پردازند. خوب است رسانه‌ها به نقش مصر به عنوان شریک جرم سگ هار بیشتر بپردازند.
عباسی از تربت‌جام
* ساکن شهرستان مریوان کردستان هستیم و از جان و دل آماده‌ایم برای کمک به مظلومین غزه و جنگ با اسرائیلی‌های غاصب و خون آشام به فلسطین اعزام شویم.
5747---0935
* وقتی روزنامه‌های زنجیره‌ای در کشور ایران اسلامی به غزه نمی‌پردازند دیگر چه انتظاری می‌توان از عربستان وهابی خبیث متحد صهیونیسم داشت.
3991---0938
* جنایت‌های صورت گرفته در غزه، عراق و سوریه ثابت کرد توحش و درندگی دنیای غرب نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم داشته است. بنابراین در مذاکرات هسته‌ای باید هوشیار بود و همیشه ماهیت پلید و کثیف رقیب را که بی‌شرمانه جنایتکاران را حمایت می‌کند ملاحظه کرد.
8949---0912
* ملت‌های مسلمان موضع‌گیری کشورهای آمریکای لاتین و احضار سفرای این کشورها از فلسطین اشغالی را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند. نفرین بر سران مرتجع عرب که بی‌غیرتی خود را در برابر جنایت رژیم کودک‌کش به اثبات رساندند.
7388---0913
* انتظار می‌رود با توجه به گذشت بیش از 5 سال از فتنه 88 و روشن شدن بسیاری از زوایای پیدا و پنهان فتنه براندازی نظام در سال 88 و محاکمه یکی از فعالان فتنه بدون توجه به جوسازی‌ها حکم عادلانه برای این فتنه‌گر صادر شود. اگر خدای نکرده قوه قضائیه از این آزمون سربلند بیرون نیاید تا سال‌های متمادی نمی‌تواند در برابر شبهه‌ای که بر زبان‌ها جاری می‌شود پاسخگو باشد.
علیمردانی
* با توجه به تجربه و تخصصم در امور مسکن و فرهنگ عرض می‌کنم رکود بی‌سابقه مسکن باعث بیکاری قشر زیادی از مهندسین، معماران و کارگران شده و در بحث  فرهنگی نیز شاهد نفوذ عناصر و جریان‌های ضد دین در بدنه فرهنگی کشور و انتصاب افراد فتنه‌گر در بین مدیران و صدور مجوز برای مطبوعات زرد و زنجیره‌ای و کتب ضاله و مجوز به فیلم‌های مسئله‌دار بودیم که گلایه رهبری و مراجع و دلسوزان را در پی داشت و هشدار نمایندگان به وزیر ارشاد. انتظار می‌رود دولت یازدهم با تدبیر بیشتر امید از دست رفته مردم را به آنها برگرداند.
بوربور از ورامین
* به‌عنوان یک زن کارمند که در یک دستگاه دولتی غیر شهرداری مشغول به کار هستم از شنیدن خبر طرح سالم‌سازی محیط کاری خانم‌ها در شهرداری توسط شهردار محترم تهران بسیار خوشحال شدم. امیدوارم این طرح در اداره ما هم هر چه زودتر عملی شود.
6857---0912
* در مورد طرح سالم‌سازی محیط کاری خانم‌ها در شهرداری می‌خواستم بگویم اوایل انقلاب هم وقتی این طرح در داخل اتوبوس‌های داخل شهری انجام شد افراد بهانه‌گیر مخالفت‌های کورکورانه‌ای کردند ولی خود خانم‌ها از این طرح بسیار راضی بودند و آن را مورد حمایت قرار دادند.
5196---0912
* در بیمارستان شهرستان الیگودرز شاهد برخوردهای عجیب و غریب کادر درمانی قسمت اورژانس بودم. بعنوان مثال سرم مورد استفاده بیمار قبلی را برای بیمار بعدی استفاده و پول کامل آنرا از هر دو بیمار دریافت می‌کنند. در ضمن باقی مانده پول ویزیت را به بهانه نداشتن پول خورد برنمی‌گردانند.
گرویی
* راه‌آهن قیمت بلیط قطار را 10 درصد به بهانه خدمات ایستگاهی گران کرده است در صورتی که هیچ امکانات جدیدی در ایستگاه‌های مبدأ و بین‌راهی ایجاد نکرده است. ضمناً از پیش‌فروش بلیط برای شهریور ماه امتناع می‌کند و علت آن توسط نمایندگی‌های فروش گران شدن مجدد بلیط اعلام شده است!
8594---0912
* از شهرداری منطقه 8 تهران می‌پرسم با توجه به کمبود شدید آب و تذکرات پی‌درپی وزارت نیرو چرا پیمانکاران با آب تصفیه شده شیرهای آتش‌نشانی جدول جوی‌ها را می‌شویند  و در ساخت و سازها نیز به جای استفاده از آب چاه از آب شرب استفاده می‌کنند؟
رجبعلی صمدی
* از سال 89 در پروژه مسکن مهر شهرستان زنجان ثبت‌نام کرده و 30 میلیون تومان پول پرداخت کرده‌ام. بعد از گذشت چهار سال بابت هر متر مبلغ 820 هزار تومان پول می‌خواهند دریافت کنند یعنی مطابق با بازار آزاد با این تفاوت که مدت 4 سال مبلغ 30 میلیون تومان ما دست مسئولین تعاونی مسکن مهر بوده است.
2190---0919
* من یک زن تنها در یک آپارتمان 80 متری زندگی می‌کنم که همیشه با قبض‌های برق 30-40 هزار تومان روبرو می‌شدم ولی قبض آخر با چهار صد برابر افزایش به سیصد هزار تومان رسید که موجب تعجب من و همسایگان شد از مسئولین شرکت برق منطقه تهران درخواست می‌کنم نسبت به اصلاح قبض برق مصرفی‌ام اقدام نمایند.
نام ایشان محفوظ است
* راه شکایت مردم از خودروهای بی‌کیفیت خودروسازان کشور چیست؟ شهروندان گرفتار این موضوع کجا باید مراجعه بکنند؟ و چگونه می‌توانند حقوق ضایع شده خویش را بستانند؟
8979---0912
* از پیام مقتدرانه و با صلابت فرمانده قدرتمند سپاه اسلام سردار پر افتخار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی خطاب به مردم مقاوم فلسطین و نیروهای حماس به وجد آمدم خداوند این سرباز ولایت را برای ما حفظ کند.
2982---0918
پاسخ روابط عمومی نیروی انتظامی
در پاسخ به مطالب مندرج در صفحه 2 مورخ 93/4/15 روزنامه تحت عنوان «فروش مواد مخدر» به اطلاع می‌رساند.
پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام نمود: با اجرای چندین مرحله طرح امنیت محله محور توسط عوامل کلانتری 111 هفت چنار تعدادی خرده‌فروش مواد مخدر به همراه مقادیری هروئین و شیشه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند. لازم به ذکر است که در خصوص سرکشی مستمر از پارک اعلامی آموزش‌های لازم به عوامل گشت (خودرویی و موتوری) ارائه شد.