کد خبر: ۲۰۰۵۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
یک کارگردان:

مشکل تئاتر ما روشنفکران و سلبریتی‌های سرمایه‌دار هستند(اخبار ادبی و هنری)

یک کارگردان تئاتر بیان کرد: مشکل امروز تئاتر ما این نیست که مردم تئاتر نمی‌بینند، بلکه هنرمندان مدعی و سلبریتی‌های سرمایه‌داری است که ضرورت تئاتر حتی از رستوران رفتن برایشان کمتر است!




امید سعیدپور کارگردان تئاتر به فارس گفت: این هنرمندان که سلبریتی هستند و خیلی هم ادعایشان می‌شود و راجع به تئاتر و فرهنگ نظر می‌دهند و می‌گویند که تئاتر فرهنگ و خانه ماست این روزها کجا هستند و کجا قایم شدند و خوابیده‌اند؟ به هر حال همه از کرونا می‌ترسند و ما هم این را درک می‌کنیم اما شمایی که از کرونا می‌ترسید چرا مرتب عکس شمال می‌گذارید؟ آفیش هستید؟ سر فیلمبرداری‌هایتان کرونا نیست؟ خب پس اگر شما تئاتر اجرا می‌کنید که دور هم جمع شوید و لذت ببرید و پول در بیاورید و الان شرایط این‌گونه نیست که به اهدافتان برسید، ما گروه‌مان حاضر شده یک موسسه خیریه تئاتر باز کند و ماهیانه بودجه می‌دهد که شماها دست از سر تئاتر بردارید و سراغ تئاتر نیایید همین، سراغ فیلم و چیزهای دیگر بروید! کارگردان نمایش «غرب حقیقی» تصریح کرد: مشکل ما هم مشکل عموم نیست، مشکل همین روشنفکرانی است که در کافه می‌نشینند، قهوه می‌خورند و برای ما نظریه می‌دهند!