kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
انصاریان تشریح کرد

جزئیات آخرین وضعیت روند درمانی آیت‌الله مهدوی کنی

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری آخرین وضعیت روند درمانی آیت‌الله مهدوی کنی را تشریح کرد.
ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آخرین جزئیات روند درمانی رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت: ابتدا خداوند متعال را شاکریم که آیت‌الله مهدوی‌کنی را مورد توجه و عنایت خود قرار داده است،  بحمدالله بعد از گذشت حدود دو ماه از حادثه ایست قلبی ایشان مشکلات عدیده‌ای که با این حادثه برای آیت‌الله مهدوی‌کنی پیش آمده بود برطرف شد.
وی ادامه داد: از تلاش همه پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان تشکر می‌کنیم که تاکنون همه گونه همکاری در طول بستری بودن حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی انجام داده‌اند.
انصاریان گفت:‌ تاکنون با همکاری بیمارستان، پزشکان و متخصص‌های مختلف بر بالین رئیس مجلس خبرگان حاضر شده و دستورات لازم را جهت بهبود حال وی ارائه کردند.
رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: از آنجایی که حادثه ایست قلبی ایشان در 14 خرداد اتفاق افتاد و به علت صدمه نرسیدن خون و اکسیژن به مغز، ایشان به کما رفتند که در این خصوص پزشکان نیز در حال بررسی و درمان می‌باشند.وی ادامه داد: در این مدت با توجه به ویژگی خاص بیماری و بستری بودن طولانی در هفته‌های گذشته ریه ایشان دچار عفونت شدید شد که با فعالیت پرتلاش پزشکان خوشبختانه مقدار زیادی از این عفونت برطرف شده است و برای ادامه درمان آن نیز پزشکان در حال مداوا و درمان هستند.
انصاریان تاکید کرد: فعالیت مغزی آیت‌الله مهدوی‌کنی هنوز به سطح مطلوب نرسیده است که ما امیدواریم همچنان که امت عزیز و مؤمن تا‌کنون ایشان را مشمول دعاها و توسلات خود قرار داده‌اند باز هم خانواده حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی درخواست دعا برای ایشان را دارند و با توسل به حضرت ولی عصر(عج) سلامتی کامل ایشان را خواستار شوند.
رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری  در گفت‌وگو با فارس،  با اشاره به عیادت برخی مقامات و مسئولین گفت: در هفته اخیر آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله امامی کاشانی، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، قالیباف، حبیبی دبیرکل حزب موتلفه و بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از آیت‌الله عیادت کردند.