امضاء تفاهمنامه اتصال مرز شلمچه به جاده ماهشهر آبادان
اهواز- خبرنگار کیهان:
تفاهمنامه احداث اتصال مرز شلمچه به جاده ماهشهر آبادان با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیارد تومان به امضاء
رسید.
تفاهمنامه احداث اتصال مرز شلمچه به جاده ماهشهر آبادان با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیارد تومان در دفتر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت زیرساخت، به امضاء رسید که با انجام این پروژه بزرگراه مرز شلمچه به بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در حوزه استان خوزستان تکمیل میگردد.
این تفاهمنامه با حضور استاندار خوزستان ما بین وزارت راه و شهرسازی و منطقه آزاد اروند به امضا رسید.
در این جلسه منطقه آزاد اروند متعهد شد مبلغ 10 میلیارد تومان جهت تکمیل جاده اروندکنار به آبادان اختصاص دهد.