صدور رای بدوی متهمان پرونده قتل موبایل فروش اسلامشهری
رای متهمان پرونده قتل خیابان کاشانی اسلامشهر از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.
به گزارش خبرگزاری میزان، رای متهمان پرونده قتل موبایلفروش خیابان کاشانی اسلامشهر از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.
بر اساس رای صادره از سوی دادگاه بدوی، متهم ردیف اول این پرونده به قصاص نفس و متهمان ردیف دوم و سوم هر یک به حبس محکوم شدند.
در حال حاضر این پرونده برای فرجامخواهی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
۱۱ فروردینماه سال جاری بود که دادستان اسلامشهر از صدور کیفرخواست عاملان قتل فجیع یک موبایلفروش در خیابان کاشانی و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.
۲۸ اردیبهشتماه نیز دادگاه متهمان این پرونده، در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار شد.
این پرونده سبب جریحهدار شدن افکار عمومی شده بود.