kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
  سایه جنگ
 جعفر بلوری: «ترامپ اعلام کرده، اگر رقیبش (جو بایدن) در انتخابات پیروز شود، آشوب، هرج و مرج و خونریزی سراسر آمریکا را فرا می‌گیرد. یاد سایه جنگ خودمون افتادم...! می‌گفتند اگر رئیسی پیروز شود، جنگ می‌شود!»
 نتیجه بخش بودن مهم است نه عکس یادگاری
 مهدی قاسم زاده: «بعد از چندین هفته اعتراض کارگران هفت تپه و چندین ماه عقب افتادنِ حقوق‌هایشان، گویا برخی از نمایندگان تهران در جمع‌شان حاضر شده‌اند تا صدایشان را از نزدیک بشنوند؛ شاید برخی این اقدام نمایندگان را نوعی شوآف و موج سواری بر روی هشتگی قلمداد کنند که در چند روز اخیر در فضای مجازی (در حمایت از این کارگران) شکل گرفته و یا شاید حتی راه‌انداختنِ آن هشتگ را نوعی فضا‌سازی برای بیشتر دیده شدنِ اقدام این نمایندگان بدانند اما مهم اینست که اولا بعد از مدتها نمایندگان تهران درخصوص مشکلات شهرستانی‌ها احساس مسئولیت کرده‌اند و درثانی لااقل گویا مسئولین کشورمان به این نتیجه رسیده‌اند که برای انجام هر کاری نیاز به یک پیوست رسانه‌ای نیز می‌باشد! فقط باید امیدوار بود که اینگونه اقدام‌ها به نتیجه نیز منجر گردد و صرفا به گرفتنِ چند عکس یادگاری ختم نشود!»
کمک مومنانه
 مجید بامری: « ‏گروه جهادی راهیان شهادت سپاه تهران بزرگ، به دور از هیاهو، از چند روز قبل ساخت دو مدرسه ۶ و ۴ کلاسه در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان رو آغاز کردند. این گروه سال قبل هم یک مدرسه پنج کلاسه در منطقه محروم «حیط کلیر» این استان ساخت.»
جریان تحریف
 میثم: « ‏یک خروجی جریان تحریف، کارگران هفت تپه است! اینها از عمد لای زخم را باز گذاشتند تا مگس‌های معاند بی‌روزی نمانند وگرنه حقوق عقب افتاده آنها هزینه یه قطره از دریای ارز ۴۲۰۰ بود که در کیسه نور چشمی‌ها ریختند. گوش‌هایتان چقدر کر شده و چشم‌هایتان چقدر کور که فریاد این مظلومان را نمی‌شنوید.»
قصه غدیر
 کاربری نوشت: «‏غدیر را محصور یک زمان خاص کردن، جفا به غدیر است. غدیر موهبتی دائمی است که هر چه از آن گفته شود کم است. غدیر می‌گوید: پایان عبادت‌ها به سیاست ختم می‌شود.»
خود تحقیری
 پیمان علیشاهی با انتشار این کاریکاتور نوشت: «اولین تحریف دشمن بر علیه ایران خود تحقیری هستش که چوب لای چرخ اقتصاد و پیشرفت کشوره.»