کد خبر: ۱۹۴۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

روزنامه‌نگار همدانی در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت



همدان- خبرنگار کیهان:
مهدی کاشی نهنجی از روزنامه‌نگاران جوان فعال استان همدان در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
این فعال رسانه‌ برای نخستین بار در اسفندماه سال گذشته دچار بیماری کرونا شد که با قرنطینه خانگی بهبود یافت.
چندی پیش مرحوم کاشی برای بار دوم از طریق ابتلا خانواده به این بیماری مبتلا شد و پس از دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا، سرانجام به دلیل آسیب رسیدن به بافت کلیه و کبد، تسلیم مرگ شد.