kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
رئیس مجلس شورای اسلامی:

حمایت از نیروی مقاومت افتخار ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حمایت از نیروی مقاومت افتخار ما است، گفت: اکنون فلسطین به سلاح و دارو نیاز دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرج علی لاریجانی در جمع راهپیمایان مردم کرج ضمن اشاره به چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی و حضور آنان در فلسطین اظهار داشت: همه باید به پا خیزیم و فلسطین را آزاد کنیم چرا که اسرائیل خطر عمده برای مسلمانان است.
وی اعلام کرد: مگر پیروان ادیان دیگر یک وطن عمومی دارند که شما می‌خواهیم برای قوم یهود وطن درست کنید. آنان می‌‌خواهند بستری را برای مقابله با مسلمانان ایجاد کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که دبیر کل سازمان ملل باید از حقوق بشر دفاع کند،‌گفت: دبیر کل سازمان ملل به جای دفاع از حقوق بشر با اسرائیل ابراز همدردی می‌کند.
وی با بیان این که سوریه کشوری پیشرو در کمک به فلسطین بود، افزود: ما مطلع هستیم که برخی از کشورها به اسرائيل علیه فلسطین اطلاعات می‌دادند.
وی به عوامل برخی از بحران‌های ایجاد شده در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: رقابت‌های بی‌جا بین کشورهای اسلامی، سبب شد که برخی از کشورهای اسلامی که حتی انتخاباتی درست را در کشور خود ندارند بحران فلسطین را فراموش کنند.
لاریجانی اظهار کرد: ما بارها به آنها گفته‌ایم که آتشی که در این کشورهای اسلامی روشن می‌کنند روزی دامن خودشان را می‌گیرد.
وی با اعلام این که اسرائیل نیز از این مواضع استفاده کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی که مردم فلسطین دارند مبارزه با یک دشمن علنی مثل اسرائيل و مقابله با یک دشمن درونی مانند داعش است.
لاریجانی بیان داشت: البته کشورهای آمریکایی مرتب از خطر تروریست حرف زدند اما پشت سر طور دیگری عمل کردند لذا این جریان‌سازی‌ها سبب شد که اسرائيل از این زمان استفاده کند و روحیه بگیرد.
وی گفت: رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از زمان‌های ایجاد شده، خسارات بسیاری را به مردم مظلوم فلسطین زد و با بستن گذرگاه رفح مشکلات را دوچندان کرده است.
لاریجانی تاکید کرد: البته این اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی آبروی این رژیم را در جهان برده است و دنیا از این رژیم به عنوان یک رژیم آدم‌کش و یاغی یاد می‌کند.
وی با تاکید بر این که ملت ایران مواضع و موقعیت مردم مظلوم فلسطین را به درستی درک کرده‌اند، اعلام کرد: ما افتخار می‌کنیم که حامی و پشتیبان ملت فلسطین هستیم و از نیروی مقاومت حمایت می‌کنیم.
وی گفت: مردم فلسطین نیازمند سلاح، دارو و امکانات زندگی هستند و باید کمک شود.