محرومیتزدایی از مناطق کم برخوردار اهواز با مشارکت قرارگاه خاتمالانبیاء
شهردار اهواز با اشاره به امضای تفاهمنامه سهجانبه میان شهرداری اهواز، استانداری خوزستان و قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا برای محرومیتزدایی از مناطق کمتر برخوردار اهواز گفت: این بزرگترین قرارداد تاریخ شهرداری اهواز در زمینه رسیدگی به مناطق محروم است.
موسی شاعری با اشاره به اینکه این تفاهمنامه اتفاق بزرگی برای محرومیتزدایی از مناطق توسعه نیافته و کمتر برخوردار اهواز است، افزود: رقم این تفاهمنامه سهجانبه سه هزار میلیارد ریال
است.
شاعری گفت: مطابق این تفاهمنامه قرار است قرارگاه خاتمالانبیا در حوزه عمران شهری مناطق کم برخوردار شهر اهواز مانند منبع آب، چهارصد دستگاه، حصیرآباد، عین ۲، کوی سیاحی، کوی مندلی، کوی سادات، گلدشت و ملاشیه پروژههای محرومیت زدایی انجام دهد.
وی افزود: بر اساس این موافقتنامه قرارگاه خاتمالانبیا بهعنوان پیمانکار شهرداری اهواز پس از مطالعه و نیازسنجی، عملیات عمرانی گستردهای را برای عمران و آبادانی این مناطق آغاز میکند.
شهردار اهواز بیان کرد: شهرداری اهواز نیز پس از تایید طرحها و نقشهها مبلغ مورد توافق را بهصورت نقدی و تهاتری به قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا پرداخت خواهد کرد.
شاعری بیان کرد: همچنین مطابق توافق انجام شده مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا بررسی لازم برای احداث نخستین کارخانه بزرگ زبالهسوز در اهواز را با همکاری شرکتهای دانشبنیان ایرانی انجام دهد.