کد خبر: ۱۹۳۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
شهردار تهران:

با انتشار اوراق مشارکت امسال شاهد توسعه خطوط ۶ و ۷ مترو خواهیم بود

شهردار تهران اظهار داشت: با انتشار اوراق مشارکت ۱۵۰۰ میلیاردی امسال شاهد توسعه خطوط ۶ و ۷ مترو خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پیروز حناچی در فضای مجازی نوشت: خوشبختانه با پیگیری همکارانم در شهرداری و شورای شهر تهران و همکاری بانک مرکزی و دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه مترو و اتوبوسرانی منتشر شد. با این اتفاق مهم ان‌شاءالله در سال ۹۹ شاهد برداشتن گام‌های جدی در توسعه خطوط ۶ و ۷ مترو و ناوگان اتوبوسرانی خواهیم بود.
این در حالی است که شهرداری تهران برای انتشار این اوراق تنها تا پایان ۳۱ تیرماه امسال وقت داشت که در آخرین زمان ممکن مجوز انتشار اوراق صادر
شده است.